Det ultimate sjekketrikset..?

I går oppdaget jeg at Peter hadde postet et innlegg som het “Snarveien til en kvinnes hjerte”. Jeg må jo si jeg ble innmari nysgjerrig. Hadde han sittet og pønsket ut nye sjekketriks eller skulle han avsløre hvordan han fikk meg på kroken for fem år siden?

Det viste seg at han hadde funnet “det ultimate sjekketrikset” søndag morgen, da han uoppfordret renset sluket i dusjen.

“Ingenting jeg har gjort så langt i livet har på så kort tid og med så liten innsats gitt så vanvittig høy uttelling”, skrev han videre.

Jeg ble riktignok veldig glad, men…

Jeg vet ikke om jeg skal si det til ham eller ikke, men jeg håper vel for hans skyld at han aldri blir singel.. For jeg tror kanskje han kommer til å gå på en skikkelig smell hvis han reiser ut på byen, selvsikker og fornøyd, og går rett opp til en dame i baren med et kjekt smil i munnviken og langer ut:

– “Halla baby.. Skal jeg rense sluket ditt?”

 

/ Pappahjerte – ikke akkurat Sjekkehjerte.. 😉

 * Følg Kona Til på Facebook * 

13 kommentarer
    1. Samboeren har også en sånn merkelig formening om at slukrensen gjør ham til Guds gave til kvinnen. Jeg er forsåvidt enig at det er veldig fint at han tar ansvar for sluket, men han vet fortsatt ikke hvor verken søppelbøtta, skittentøyskurven eller oppvaskmaskinen befinner seg…

    2. Haha. Peter är fantastisk. Men jag tror nog faktiskt att du är snäppet vassare! Tillsammans är ni i alla fall guld… I alla fall den tiden ni har kvar tillsammans.. Haha!
      Tack för skratten! 🙂

    3. Dette med slukrensing og alt styret rundt det er jo like underfundig som at det virker som at kvinner som har levd alene en stund med perfekt husholdning og alt på stell som så får seg samboer plutselig over natta ikke er istand til å gå ut med søppelet lenger…det er en mannsjobb det…eller no… 😉

    4. Haha, digger både deg og pappahjerte! Dette innlegget minner meg om den gangen han var så fornøyd med å ha rensa sluket, også viste det seg at du hadde gjort det i forkant.. Ler enda av det innlegget😂

    5. Haha! Digger bloggen til både deg og pappahjerte, sammen er dere krutt 😊 Skulle likt og vært flua på veggen i stua deres av og til 😂😂😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg