Sjekk vår nye podcast – Gjesterommet!

Fy flate. Endelig er dagen her! Mannen og jeg har laget vår egen lille podcast – den heter “Gjesterommet”, og i dag er første episode ute! Hurra!

 

Sjef og nestsjef – men hvem er hvem? 😉

 

Tenk om jeg hadde visst dette da jeg i 1990 satt på jenterommet sammen med venninnene mine og lagde radio på opptakskassetter. At om tjuefem år, skulle jeg komme til å lansere mitt eget lille radioprogram.. Jaja, strengt talt er det jo en Podcast da – og egentlig er det ikke min podcast heller, men vår!

For denne podcasten er gubbens og mitt prosjekt. Den er som et slags fjerde barn, nest etter to kids og en hund. Tanken er å mate og gi kjærlighet til den med jevne mellomrom framover, og vi håper du har lyst til å være med oss på ferden! Vi lover masse god stemning og litt utdriting, litt kos og litt hverdagsromantikk 🙂

Link til den aller første episoden finner du på Gjesterommets Facebookside, eller på Soundcloud. Følg oss gjerne på facebook, for der vil vi legge ut nye episoder, oppdateringer og ting vi snakker om på podcasten.

Men det er jo ingen vits i å lage podcast dersom bare vi syns det er gøy! Derfor ønsker vi oss gjerne tilbakemeldinger fra deg som hører på. Det kan være ting du lurer på, ting du vil vi skal snakke om, ting du liker eller ikke liker, ting vi snakket om som du lo av, eller ting du syns var helt bak mål.

Og du: alle som legger igjen en kommentar (snill eller slem) på facebooksiden etter å ha hørt første episode, er med i trekningen av en flott premie 🙂

 

/ Håper vi hørs 🙂

* Følg Gjesterommet på Facebook *

8 kommentarer
    1. Du kan kjøpe sånn brille spray å ha i vesken eller ellers for å spraye på briller for å vaske. Funker bra 🙂 slipper du salo

    2. Ikke finn på å bruke Zalo på brilleglasene! De tar ikke bare fettet, men de tar beskyttelsesbelegget på glasset også. Vanlig flytende håndsåpe er bedre, men brillespray er best! 🙂 Og så er det viktig at du ikke bruker for varmt vann! 😉

    3. Gurimalla nå koste jeg meg! Ligger strak ut på sofaen med headset på og klukkler. Fin start på helga må jeg si 🙂 Jeg kommer på besøk på gjesterommet når som helst jeg altså!

    4. Dere to altså. Dere er rett og slett fantastiske. Helt helt fantastiske. Jeg elsker humoren, skrivemåten, bilder og dere som par. Pappahjertet la ut et sussebilde av dere to på snap og da var jeg solgt. Dere er nydelige sammen 🙂

    5. Du har perfekt “radio-stemme” Christina!
      Nå som vi fikk høre deg snakke, og ikke bare “lese” deg snakke så fikk man også et helt annet inntrykk av deg, på en positiv måte altså. Herlig personlighet kommer frem 🙂
      Ikke si det til Peter men synes du passer bedre som Thomas, og han som Harald, haha.
      Dette må dere fortsette med!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg