Farsdagen i bilder

I år var det faktisk litt stas med farsdag, fordi gubben tross alt har blitt tobarnsfattern. Teknisk sett var han jo tobarnsfattern i fjor på denne tida også, men da hadde jeg nok med en liten fersk baby og såre ammepupper og vondter både her og der. Og overalt. Så i dag har vi liksom feiret to farsdager på en gang!

Dagen begynte bra med en skikkelig frokost:

 

Det nederst til venstre er banan med peanøttsmør.. Så slipper du å lure 🙂 #snap-erfaring

 

Etter frokost skulle treåringen og jeg skrive kort til papsen. Gaven var i boks, men vi hadde så klart glemt å kjøpe kort! Derfor måtte vi bruke et vi fant i roteskuffen, og det måtte fikses litt på:

 

 

Treåringen dikterte hva jeg skulle skrive, og det ble hysterisk morsomt som alltid 🙂 Og papsen ble fornøyd:

 

 

Vi hadde i anledning dagen bedt inn foreldrene mine, samt barnas spreke oldeforeldre – og jeg hadde selvsagt ordnet en liten overraskelse til pappa’n min også:

 

 

Vi hadde som vanlig feilberegnet tiden litt, og kaka stod fortsatt i ovnen da gjestene ringte på døra. Derfor ble det en smule hektisk på kjøkkenet da vi oppdaget at kaka skulle avkjøles helt før glasuren skulle på. Hadde jeg ikke vært så stresset, hadde jeg også valgt en helt annen tekst på bildet:

 

 

Men det ordnet seg til slutt. Kaka fikk trampeklapp, og gjestene forsynte seg både èn og to ganger 🙂

 

 

Dagen ble alle tiders, og jeg syns pappaer fortjener å bli gjort litt stas på! Jeg er i alle fall veldig takknemlig for han som er faren til mine to små. Han fortjente faktisk både gaven og det obligatoriske flax-loddet 😉

 

 

/ Gratulerer med dagen, pappahjerter

* Følg Konatil på Facebook *

8 kommentarer
    1. Hei! Gratulerer med gubbens dag 😉
      Jeg følger dere begge på snap,Instagram og blogger. Og frokosten + lunsjene deres ser alltid så utrolig digg ut! Er det en spesiell “diet”, kostplan eller en kokk dere følger? :p det er jo proppet med grønnsaker som kidsa deres og mannen din digger! Jeg trenger litt inspirasjon! Kan du være så snill å legge ut flere oppskrifter på smoothiene dine og maten generelt som dere gafler i dere? 😀

    2. Enig med ho som etterlyser tips til sunne frukoster og smoothier! Eg (og trulig ettåringen min) syns ofte mine smoothier blir for sure/lite søte -så hiv inn tips 😀 😀

    3. Siw-Margrethe og LilleMy: Hehe, så koselig, det er klart jeg kan legge ut litt flere oppskrifter framover 🙂 Vi følger ingen spesiell diett, men har plukket litt herfra og litt derfra. Prøver å ikke spise så mye brød, derfor må vi være ekstra kreative, hihi 🙂 Men skal skrive litt om dette snart, så følg med 😉

    4. Å herregud. Bildeteksten til kaka! 😃Jeg koblet ikke den før nå. Dauer av latter 😂😂
      Sånne ting ELSKER jeg! Det gjorde dagen min, faktisk. 😃👍🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg