Gullpenn til gubben?

I går hørte jeg et massivt gledesbrøl fra kjøkkenet. Det var selvsagt gubben som skreik, og først trodde jeg at han hadde funnet en bortgjemt sjokoladebit i kjøkkenskapet. Så tenkte jeg at han muligens hadde skrapet et Flaxlodd og vunnet en god slump med penger, men til slutt kom jeg på at det måtte være gode nyheter fra årets Vixen Blog Awards..

Og helt riktig: det viste seg at gubben i år er nominert i hele TRE kategorier! Hurra! Etter at vi hadde hoppet rundt som gale i et par minutter, til barnas store forskrekkelse, mumlet Peter forsiktig:

– “Ja, ehh.. Atte.. Ehhh.. Du er dessverre ikke nominert, da men..

Jeg fikk fullstendig latterkrampe, for okei, la oss stikke finger’n i jorda først som sist.. Vixen har hele fjorten kategorier, og hvor i huleste hadde egentlig konatil passet inn? I kategorien “årets trenings- og helseblogg”?

 

 

 Neppe.. Eller hva med årets interiørblogg?

 

 

Nja.. Hva med årets beautyblogg, da?

 

 Du vet du er småbarnsmor når du må bruke en app for å få på deg sminken..

 

Nei, jeg skjønner ikke helt i hvilken kategori en blogg med “hemoroider og smilefjes” kunne passet inn, for å være ærlig.. Haha!

For egentlig har jeg bare ett stort ønske for årets Vixen, og det er at min kjære mann skal stikke av med prisen “Årets Gullpenn“. Denne prisen er kun basert på tekst, den er aldri delt ut tidligere og skal gå til en blogger som skriver unikt, kreativt, inspirerende og underholdende. Det er mange sterke konkurrenter, men jeg mener at Pappahjerte virkelig fortjener å vinne. Sleng inn en stemme, så blir jeg fryktelig glad! 🙂

Sånn helt avslutningsvis må jeg bare få si et par ord til alle dere som titter innom bloggen min jevnlig. Jeg er så takknemlig, uansett om du legger igjen en kommentar, trykker “liker”, eller bare lister deg stille ut igjen. Det er takket være deg og dere at jeg fortsetter å gjøre det jeg liker best, nemlig å skrive! Så tusen, tusen takk 🙂

Men i kveld krysser jeg mest fingrene for at gubben får en stjerne i taket for sin iherdige blogginnsats og tar med seg gullpennen hjem til kona si, så hvis du vil hjelpe meg med det:

–> Stem frem Pappahjerte!

 

/ Jeg ønsker meg en Gullpenn på peishylla 🙂

* Følg Kona Til på Facebook *

14 kommentarer
    1. Jeg har stemt, han fortjener den! Han skriver bra, og det gjør du også!! Jeg ler meg skakk av flere av innleggene deres 👍🏻👍🏻😂😂 Håper på masse underholdene innlegg fra dere, og ikke mins podcast 👍🏻👍🏻😀😀 gooood helj😊 Hilsen småsliten mor til tre gutter

    2. Hehe… Herligt…!!!
      Ingenting er så bra som ein kraftig dose sjølironi…. !! ;-D
      Ler så tårene triller….
      Hils “gubben” og gratuler med nominasjonen… ;D
      mvh Frode

    3. Jeg har selvfølgelig stemt på gubben din😄 Dere gir meg så mye glede, begge to, med lune, koselige og humoristiske innlegg!

    4. Stemt! 😊 Pappahjertet fortjener så absolutt prisen. Dere skriver godt begge to, og får meg ofte til å krekke på smilebåndet 😊 Stå på 👍

    5. Har ikke lest din mann sin blogg ennå. .. Litt ny i bloggeverden.. Ble tipset om din blogg, så lest en del no:) Har ledd mye ja, du skriver bra… Gleder meg til å følge der:) Ha en fin kveld

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg