Endelig Side2-blogger!

Hurra, endelig har jeg offisielt blitt en Side2-blogger! 🙂

Har det ikke blitt fint her inne?! Jeg er SÅ fornøyd med bloggens nye design! Det føles på en måte som at man plutselig over natta ble kvitt juleribba som la seg på magen i desember. Det gjenstår et par ting før alt er tipp topp, men jeg føler meg kjempeklar for et nytt år i ny drakt – og det er selvfølgelig supermoro å være en del av gjengen!

 

Jeg lurte lenge på om jeg skulle endre toppbildet i samme slengen, men sannheten er at jeg misliker for store forandringer. Helt siden jeg var liten har jeg trivdes best med det “samme gamle”. Jeg husker en gang på nittitallet, da mamma og pappa bestemte seg for å male stua. Den skulle gå fra mørk grønn til mørk burgunder. Det var skikkelig hot med rød-rosa vegger på den tida, men gjett hvem som gråt sine modige tårer.. Og det var ikke fordi jeg syns den mørkegrønne fargen var spesielt fin! Haha..

Jeg prøvde forresten å tøffe meg en gang da jeg var 17, da klipte jeg håret guttekort og farget det rødt. Men da tørna det litt for meg etterpå også, det ble liksom litt mye. Jeg husker til og med at den gamle, gode naturfagslæreren kom bort til meg i timen og sa:

“Det var vakent til forandring, Christina. Det var jo.. Fint, men.. Jeg syns kanskje det var mye bedre før.”

En helt annen ting er jo at gubben og jeg faktisk har blitt både kollegaer og konkurrenter nå! Hvor skal dette egentlig ende? Vil kjærligheten mellom oss bestå..? Gubben er jo et vanvittig konkurransemenneske, og jeg er jo ikke flauere enn at jeg har et konkurranseinstinkt jeg også. Pappahjerte var kanskje bloggkongen i 2015, men vi får se da, hvor lenge han sitter oppå den stolte tronen sin!

Dette blir spennende – og blir det mer moro nå så farger jeg kanskje håret rødt 🙂

 

/ Hu hei for 2016!

* Følg Rødtoppen på Facebook *

16 kommentarer
    1. Du er så pen. Og morsom. Elsker selvironien din. Lo høyt av kommentaren din om “likskuet” lenger nede.

    2. Gratulerer! Leser både din og gubbens blogg, og må helt ærlig si at jeg liker din en liten anelse bedre, haha 🙂 Det er noe med den lekne og morsomme måten å skrive på…
      Den naturfaglæreren dkn minte meg veldig om naturfaglæreren jeg hadde for noen år siden – som utbrøt til en gutt i klassen som nettopp hadde klipt seg: “NEI, hvorfor klipper gutter seg sånn, det er så forferdelig STYGT?!!?”. Naturfaglærere altså :p

    3. Jeg vil først og fremst si gratulerer så mye som side2 blogger, så gøy!! 😀
      Så må jeg få si at jeg virkelig digger bloggen til deg og Peter! Blir alltid i godt humør av å lese bloggene deres, dere sprer så mye glede!! 😀 Og Peter har helt rett i at du har fortellerevne, for det har du virkelig! 😀 Gleder meg til å følge med videre på din ferd inn i bloggverden! 🙂

    4. Gratulerer såå mye! Vel fortjent,du skriver godt og er et hyggelig lite avbrekk fra en hektisk hverdag med en liten guttetass i høyt tempo 🙂

    5. Jau da rødt hår ja. Du skulle sett meg du. Skulle farge håret mitt nesten svart med en liten lilla tone i men gjett hva?? Den blei ikke svart men tåke lilla å på den tiden var ikke lilla hår som sophie elise har akurat noe kult. Klikka litt for meg å hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg