Skogtur og fotoshoot

I dag smilte solen fra skyfri himmel, og familien Klonk bestemte seg for å ta en liten tur til skogs. Vi er så heldige at vi har et lite skogsholt nesten rett utenfor husdøra, hvilket kommer spesielt godt med når man har en ettåring som insisterer på å gå selv.

Jeg pakket med meg noen godbiter til ungene, for noe av det koseligste med turer i skog og mark er jo å sette seg ned og lytte til naturen mens man spiser hva enn ryggsekken har å by på!

Vi gikk et lite stykke før storebror fant det perfekte stedet for en liten rast. Jeg fant meg til rette på en stubbe, og mens jeg satt der og nøt solstrålene mot mitt vinterbleke ansikt, fisket gubben plutselig frem kameraet.

– “Sitt helt stille!“, sa han ivrig før han rettet linsa mot meg.

– “Øh, hæ?”, mumlet jeg.

– “Nei, bare stol på meg – det er et eller annet fint med dette øyeblikket her! Lyset! Sola i ansiktet..”

– “Nei slutt da Peter, må du..?“, fortsatte jeg.

– “Ja, det er et eller annet som funker! Du ser liksom pen og mystisk ut på samme tid. Stol på meg, da!

Javel, tenkte jeg, det hadde jo kanskje vært litt fint med noen flotte bilder av meg også, for en gangs skyld.. Jeg ble nesten litt fnisete: pen og mystisk, altså..? Jeg følte meg jo veldig hverdagslig der jeg satt, men i hodet mitt begynte jeg å se for meg bilder som dette:

 

Elf woman in a magical forest

 

Fairy-tail forest nymph, beautiful sexy woman at spring garden, wearing long dress, sitting on blooming tree, vintage dreamy fashion style

 

Jeg gledet meg selvfølgelig stort til å se resultatet, og da vi kom hjem sjekket jeg kameraet. Han hadde knipset fem bilder, og dette viste seg å være det beste.

Og vel.. Jeg vet ikke helt, jeg..

 

 

/ Billett mrk: Pen og mystisk meg i ræva 😀

* Følg Kona til fotografen på Facebook *

16 kommentarer
    1. Ups! Haha, må jo le da. Kanskje du tenkte for mye og ble litt ivrig, er sikker på at du var veldig vakker der du satt å nøt uten en kameralinse i ansiktet også 🙂

    2. fint bilde av deg, men jeg syns du skrev at det var et skogholt og ikke en høgstflate:( så litt stusslig ut)

    3. Det eneste stygge med bildet, er den forferdelige cg-jakken. Så utrolig skuffende at du støtter slikt dyreplageri:(

    4. Anonym: Veldig flott at du er imot dyreplageri, det er jeg også – men syns det er litt dumt at du ikke kjenner igjen CG-jakkene! Zoom inn på bildet, så vil du oppdage at det er et helt annet merke 🙂

    5. m: Hahaha! Vet ikke hva de driver med midt inne i den lille skogen, men som du ser har de begynt å hogge ganske kraftig ja.. Håper det blir en fancy skøytebane eller noe 😉

    6. Veldig godt å høre, kjære deg <3 Og jeg pleier å kjenne igjen de jakkene, men her har virkelig de tre altfor korte timene med søvn inatt gjort at jeg har blingset litt masse, ja! Beklager <3

    7. Hehe, det der kjente jeg meg igjen i:). Kommer det snart ny podcast med dere? 🙂
      Skulle ønske dere hadde en hver uke, er så herlig å høre på dere:D!

    8. Tommelopp! Du får meg til å gaaapskratte
      😀 forstår ikke at noen kan passe så godt sammen som jeg syns du og Peter gjør! ALDRI slutt å blogg. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg