Gamlemor og Bloggerne

Å herremin hatt – nå er vi altså i gang! I kveld var det premiere på Bloggerne på TV2 Livsstil, og i dag har Peter og jeg vært på presselunsj i Oslo. Jeg kan jo egentlig ikke tenke meg noe verre, for å bli tatt bilde av er seriøst det verste jeg veit!

Etter Vixen Blog Awards lovet jeg meg selv å øve inn en “pose”. Hvorfor var det ingen som minnet meg på dette, da?

 

TV2, Bloggerne. 2016
Altså.. Se det hurpefjeset til venstre..

 

Bortsett fra fotograferingen var det skikkelig god stemning, og for en gjeng det er som skal på skjermen denne sesongen! Jeg følte meg jo som gamlemor sjøl sammen med disse ungdommene, og jeg må si jeg er spent på hva slags rolle Peter og jeg vil få i denne serien. Vi er jo tross alt ganske så gæmlis – men nå kan vi ikke gjøre annet enn å krysse fingrene for at det kommer til å se sånn nogenlunde bra ut, haha 🙂

 

TV2, Bloggerne. 2016

 

Det var veldig mye presse som hadde møtt opp, så det meste av tiden gikk med til intervjuer. Heldigvis var det jo Peter de var mest opptatt av, så jeg slapp å svare på spørsmål om politikk og kvinnedag og fred og sånn.

 


Peter med Side2/Nettavisens utsendte (sjekk i speilet, haha!)

 


Pizza og presskanne-kaffe, kan det bli bedre?!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Etter presselønsjen suste vi videre til TV2, der Peter og Kristin Styleconnection skulle intervjues på Nyhetskanalen. For å være helt ærlig tror jeg Peter syns det var mest stas å bli sminket, haha!

 

 


Med aktivitetsmåler’n på armen! Alle skritt må med 😀

 

I kveld er det premierefest for hele gjengen, men gjett hvem som sitter hjemme i hver sin ende av sofaen i joggebuksa, med bena på bordet.. Greit vi skal på TV noen kvelder framover altså, men vi er jo fortsatt to gæmliser 😉

 

/ Se Bloggerne på TV2 Livsstil, mandag – torsdag 21.30! Neida. Joda. Hjelp!

* Følg Konatil på Facebook *

12 kommentarer
    1. Det er lite som slår joggebuksa og sofaen etter en lang dag! Litt “gæmlis” sjøl, 33 år, barnløs, elsker å lande i sofaen, ikke med bloggskriving, men med strikketøy 😉 Er veldig glad i bloggen din, du har ett veldig artig og underholdende språk. Begynte med at jeg fulgte pappahjerte og syns det var ekstra stas med dine gjesteinnlegg iblant. Gleden var derfor stor da du startet din egen, og nå er du en bloggfavoritt! Trenger kanskje ikke si det til Peter da 😉 Klem fra nabofylket (Telemark)

    2. Gleder meg til å se dere på TV 🙂 Men du, John Arne Riise er vel ikke akkurat 18 år han heller.. Eldstedattera hans er jo 15! Btw 😀

    3. Han er faktisk litt eldre enn meg, men til gjengjeld gift med ei som er ti år yngre enn meg.. Så tenker på sett og vis at det trekker alderen hans ned litt 😛 Men takker så mye for kommentaren din! 😉

    4. Liv: Hahaha! Du da 😉 Det er ikke så enkelt å bli tatt bilde av med briller på altså, refleksjoner og dugging og fettmerker og alt det der.. Noen dager må brillene av! 🙂

    5. Hahahh hurpefjes faktisk! Synes du så bra ut jeg altså! 🙂
      Hvor blir det forresten av neste podcast av Gjesterommet? Savner det! Du spesielt har jo skikkelig fin og behagelig “radiostemme”, så ikke slutt med podcasten!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg