Usminket, ekte og flaut

For første gang på åtte måneder sliter jeg faktisk med skrivesperre.. Det skyldes helt sikkert at vi suser rundt i en liten Bloggerne-boble om dagen, og selv om vi ikke har vært med den første uka, så er det et par tanker som nå begynner å falle på plass.

For det er noe som har skurret litt hos meg det siste halve året, noe som liksom ikke har stemt helt. En slags følelse av at noe har gått meg hus forbi, noe jeg burde tenkt på, noe jeg burde lagt litt mer innsats i.. Og nå vet jeg hva det er.

Jeg trodde aldri dette skulle bli noe av.

Filmingen vi har vært med på det siste halve året, alle opptakene som har blitt gjort, alle samtalene foran kamera.. Det blandet seg liksom bare sammen med en travel hverdag, og ble så uvirkelig at jeg aldri klarte å ta det inn over meg. Skal det på TV til neste år? Jo, men det er jo lenge til. Ikke sikkert det blir noe av.

Vi er jo bare en kjedelig småbarnsfamilie? Dette kan umulig bli noe av. Bare vent til de stakkars klipperne sitter der med alt råmaterialet.. De vil se at dette ikke blir noe av.

Men nå er vi altså bare dager unna. Og mye tyder på at jeg må innse at det braker løs på mandag.. Og det blir ærlig. Usminket. Hverdagslig. Uhøytidelig. Nedpå. Ekte. Flaut.

 


Vi skal på spa! Par-spa!

 

Men det er en ting jeg gleder meg skikkelig til også. For det skal bli veldig artig å se igjen hva som skjedde da jeg skulle poste mitt aller første innlegg på denne bloggen. For det husker jeg nesten ingenting av, bare at jeg hadde ekstreme eksamensnerver i forkant..

 

 

Haha! Som jeg sa: Det blir hverdag – usminket, ekte og nedpå. Det blir noe av, og den gigantiske flaueputa jeg fikk av Peter til jul, ligger klar 🙂

 

/ God fredag!

* Følg Fornektelseskona på Facebook *

14 kommentarer
    1. Jeg var sååå skuffa når jeg hadde sett hele første episode og ikke sett snurten av dere! Eneste grunn til å se på Bloggerne!
      Gleder meg til mandag…. 😉

    2. Gleder meg så VANVITTIG! Dåke e herlige 😍
      Og når eg først er her, lurte på når historien om dine planer som ikkje vart heilt som dei skulle med tanke på arbeid og utdanning? Har så lyst å bli enda litt meir “kjendt” med konatil 😉

    3. Jeg er bare 17 år, men stikker innom bloggen din av og til fordi jeg finner den koselig og morsom. Så må jeg bare si noe som kanskje høres litt teit ut, men du er veldig pen! Så vet du det.

    4. Ta frem flau-puta, om det gjør deg trygg. Men husk at om hundre år er alt glemt. Når vi ser de andre bloggerne så kjenner jeg at vi mangler det som er naturlig, usminket og hverdag. Hva har jeg til felles med en fotballtrener med frue, en ungdom som bruker penger og en ungdom som løper i skogen med hundene sine? Jeg venter og lengter etter noe som for meg er normalt. Deg og dine. Så senk skuldrene og tenk over at vi som velger å følge deg og pappahjertet vil gjerne se dere på tv. Vi ser alle episodene i håp om å finne dere. Jeg håper og tror dere er like naturlig og herlige på tv som på bloggene. Er dere ikke det, lover jeg dere får tilbakemelding. Gi dine kjære en god klem og glem alt dette for i dag. Ut og nyt solen med dine kjære.

    5. Gleder meg til å se dere på Bloggerne!! Blir gøy å se om de har klart å få frem hvor fantastisk gode dere er 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg