Dett var dett

Vips, så var det over! Fem uker med Bloggerne er ved veis ende, og for noen uker det har vært!

I over et halvt år har vi gått og gruet oss og fryktet det verste, og følelsen av å ha lagt hverdagslivet sitt i hendene på et produksjonsselskap, har vært rimelig spesiell..

Jeg skal ikke si at det ikke har vært flaut å se seg selv på TV, men i løpet av disse ukene har Peter og jeg altså ledd så fælt.. Muligens var det noe med den salige miksen av bloggere, og hvor fjernt unna de andres liv vi faktisk lever her i Larvik – som gjorde det ekstra morsomt for vår del. Dette kombinert med alle de herlige tilbakemeldingene som har strømmet inn fra fjern og nær, har rett og slett gjort oss skikkelig overveldet!

Ja, stort sett har det i alle fall vært herlige tilbakemeldinger, da – haha 😉

 


Skjermbilde fra TV2 Livsstil sin oppdatering om Bloggerne på facebook

 

Den viktigste grunnen til at jeg etter laaaaang betenkningstid takket ja til å bli med på lasset i årets sesong, var jo at min kjære mann hadde ekstremt lyst til å være med. Og det som føles litt ekstra fint nå i etterkant, er at jeg virkelig har storkost meg når han har vært på skjermen. Noe som har gått skikkelig opp for meg de siste fem ukene, er hvor oppriktig stolt jeg er av å være kjæresten hans! Det gode humøret, glimtet i øyet, kjærligheten til barna våre, humoren, replikkene, de dype betraktningene – jeg har rett og slett blitt minnet på hvorfor jeg falt for denne mannen 🙂

 


Kjærestetid på E18 🙂

 


Det blikket <3

 

Også vet jeg ikke om noen andre som ser så flott ut klokka 02.35, etter å ha blitt vekket av en liten tass som var sulten og trengte sjokolademelk på kjøkkenbenken midt på natta:

 

 

Trodde aldri jeg skulle si det, men det har faktisk vært en fin opplevelse å åpne dørene inn i vårt hjem. Det dere har sett, er sånn vi har det. Men nå er det altså over, og familien Klonks liv fortsetter uten kameraer på slep. Og det er helt fint det og 😉

 

/ Tusen takk for oss 🙂

Les flere innlegg om Bloggerne:
Hjelp – vi skal være med på Bloggerne!
De lovet å være snille med oss
Relationship Goals

* Følg Konatil på Facebook *

19 kommentarer
    1. Det har vært koselig å følge dere😄 Tipper “flaueputa” har fått ligge i fred☺️ Du har ihvertfall ikke hatt noen grunn til å ta den i bruk😉

    2. Det har vært så fint å følge med på dere! Jeg har fulgt med på bloggen til Peter i mange herrens år nå føler jeg, men etter bloggerne har jeg fått skikkelig sansen for deg og din blogg også! Veldig glad for at dere takket ja til å være med! Flotte folk hele gjengen! 🙂

    3. Ååh, du er så skjønn!!! DERE ER SÅ SKJØNNE*** 🙂 Koslig og se dere på skjermen. Dere minner meg veldig om meg selv og min samboer, hihi! Masse lykke til i framtiden, så håper jeg du oppdaterer meg på bloggen om opp og nedturer i hverdagen ✔️

    4. Hei.
      Jeg begynte å se på bloggerne pga at dere skulle være med – og det har vært utrolig moro å følge dere. Dere virker like herlige på tv skjermen som i bloggene deres. Men, jeg synes dere skulle ha vært mye mer på skjermen, synes det ble altfor liten tvtid på pappahjerte og kona til. Satser på at dere blir med neste gang og får mye mer tid. Hadde klart seg å bare hatt dere med egentlig :-)God helg 🙂

    5. Har bare sett noen klipp. Morsomt å se noen man føler man kjenner gjennom bloggingen. Fruen skummet gjennom hele spesielt for å se når dere var med 🙂

    6. Jeg synes det er trist og ikke skal se dere på tv`n lenger, dere to er kule folk, fikk til og med min mann til og se på dere, hans kommentar til det var at – det er som å se oss jo 🙂 hehehehe… Det er så deilig når man blir på minnet hvorfor man har falt for en person, jeg ønsker dere masse lykke til videre og jeg blir og følge der her inne da 😉 🙂

    7. Som jeg sikkert har sagt 100 ganger før, jeg digger dere! Dere er så ufattelig kule, jordnære og ekte! Det er noe annet å se dere opp mot andre bloggere, fordi jeg føler at de andre streber mer etter lesere og anerkjenning, mens det virker som dere gjør det fordi dere liker det! <3
      Tommel opp for dere! Dere er virkelig "one of a kind couple" <3

    8. Dere er en herlig familie.
      Jeg har kost meg så mye med denne sesongen av Bloggerne. Skulle bare ønske det var mer av dere og mindre av visse andre 😉

    9. Dere var den eneste grunnen til at jeg fulgte med på bloggerne. Og dere er SÅ relationship gols! 🙂
      Skulle ikke du forresten skrive et innlegg om hva du har gjort eller jobbet med før du gikk ut i mammapermisjon?

    10. Dere er en heeeerlig familie 🙂 Håper dere kommer tilbake på TV skjermen, barna deres er heldige som har så snille, omtenksomme og kuule foreldre 🙂 Ha en fin søndag dere fine mennesker 🙂

    11. Fantastisk! Digger dere, og dere var sååååå gode på tvn! Jeg lo og smilte når dere var på. 😀😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg