Thank you, Mr. Snap!

Jeg må innrømme at jeg gispet høyt av forskrekkelse i morges, da jeg tittet ut av vinduet og oppdaget at det var julestemning utenfor.. Hadde jeg bare visst at det skulle komme snø i løpet av natten, så skulle jeg ikke tatt sånn på vei. Men jeg ble faktisk såpass satt ut, at dagen fikk en skjev start.

Men det er når dagen starter skjevt, at man må brette opp ermene! Derfor tok jeg sporenstreks fram Snap-maskinen, og knipset et bilde av noe meget positivt.

 


Sayonara, superkvise-som-dukket-opp-da-jeg-begynte-å-se-på-“Skam”!

 

Den siste uka har jeg måttet sperre Snapchat’en min for innkomne snapper fra “alle”. Jeg ble nemlig så lei meg når jeg ikke rakk å svare på meldinger, at jeg innså at jeg fikk ta en liten pause. Men i helgen åpnet jeg opp igjen – og gjett om jeg var glad for det i dag!

Mandagen snudde nemlig brått fra å være en litt sur snø-mandag, til å bli en ganske så trivelig glad-mandag. Jeg fikk nemlig en snap fra en kar som åpenbart har knekt koden for hvordan man muntrer opp en tobarnsmor som klager over slappe ammepupper og en ungdommelig spenst som sannsynligvis aldri kommer tilbake:

 


Printscreen av bildet jeg fikk fra Mr. Snap

 

Skulle ikke mer til. God mandag, folks! 😉

 

Les også:
Når puppene blir lange

* Følg Konatil på Facebook *

17 kommentarer
    1. Så utrolig irriterende når kong vinter kommer med sånne krampetak som det der! Vi klarte rett og slett ikke å finne på noe som helst I helgen når snøen bare lavet ned…ikke la den seg heller sånn at man kunne bruke den til noe fornuftig! Gleder oss til sommer og sol nå og håper virkelig dette var siste rest av snø! Ha en fin uke! Den “kvisa” der er jo bare søt😉

    2. Tusentakk for det 🙂 Jeg er som oftes ærlig når det trengs, slik at mennesker ikke dummer seg og ut og legger ut noe ekkelt.

    3. Jeg har født to barn skjønner du, så for meg er ikke en kvise på haka spesielt ekkelt. Hemorodier for eksempel, mye verre! Men tror du for lengst har innsett at bloggen min ikke er ment for sånne sarte sjeler som deg. Ønsker deg lykke til videre med ærligheten 🙂

    4. Du trenger ikke å føle deg fornærma og en ting til hva har barna dine med den her saken å gjøre? Ingen har noen gang lyst til å se ekkel ting, og folk snakker om dette innlegget og det er negativt, men go girl if you really want.

    5. Åh, trodde du at du fornærmet meg..? Haha, ingen fare 🙂 Barna mine har ingenting med dette å gjøre, jeg prøvde å si at en fødsel setter en liten kvise i perspektiv. Veldig moro å diskutere med deg altså, men let’s face it: vi kommer aldri til å bli enige. Over og ut fra den store kvisa!

    6. Hvorfor synes du at jeg er morsom å diskutere med meg og hvordan vet du om jeg ikke blir enig med deg? 🙂

    7. Jeg var sikker på at kviser er for ungdommer…. Men i en alder av langt over ungdomstid, våknet jeg også med en kvise i dag. Så hurra for oss som holder oss unge 🙂 Ha en fin og kvisefri dag! Med kløft! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg