Hvem har tuklet med typen min?!

Jeg merket det allerede i går morges. Vi satt rundt frokostbordet, og det var et eller annet som ikke stemte. Jeg ble sittende å gruble på hva i all verden det kunne være, mens jeg nippet til den varme kaffen.

Først lurte jeg på om det skyldtes at Peter hadde byttet briller. Men det var definitivt ikke en liten filleting som det.. Var det noe med hunden, da? Hadde jeg glemt å gi ham mat? Nei.. Hva med barna..?

Jeg ble sittende å fundere gjennom hele frokosten, hele tiden med en uggen følelse av at noe var annerledes. Ordentlig annerledes! Men hva?

Det var ikke før i idag at jeg endelig fant ut hva det var. For da vi satt og spiste lunsj, pekte Peter plutselig mot kjøleskapet før han utbrøt overrasket:

– “Jøss.. Er det du som har tegnet, eller?”

Jeg kikket rart på ham, forstod først ikke hva han mente. Men så kastet jeg et blikk på kjøleskapsdøren, og da oppdaget jeg det..

 

 

Dere som har fulgt meg en stund, vet jo at det henger et bilde av en veldig kjekk kar på kjøleskapet vårt. Han har hengt der helt siden den gangen Peter jaktet bonuspoeng og kom hjem med en nydelig rosebukett i tillegg til dette bladet:

 

 

Og siden jeg mener at Jacob Oftebro er noe av det beste som har hendt verden på denne siden av steinalderen, har han siden den gang hatt hedersplass på kjøleskapsdøren. Der har han hengt og spredd glede i over 7 måneder med sitt forførende blikk, men nå…

HYL!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Noen har ødelagt øynene hans! Gått løs på en forsvarsløs pappfigur med en hensynsløs penn! Hvorfor?! Hva har skjedd?

Dette er hærverk – og jeg akter å komme til bunns i saken!

Hvem har tuklet med Jacob??

 

/ Tips mottas med takk 🙁

* Følg utviklingen i saken på Konatil på Facebook *

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg