Adiós jordbærsandaler!

Nå tror jeg det skal bli fint å komme hjem til Norge igjen! Ikke at vi har lyst til å forlate Spania, men det er liksom begrenset hvor lenge man orker å lese en blogg som bare skriver om det herlige sydenlivet.. Eller hva? 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Det har gått litt trått på både blogg og snap for min del her nede, men jeg må nesten legge skylden på Peter. Føler han har kapret de beste historiene og de beste snappene, den sniken!

Om få strakser setter vi oss altså på flyet hjem, og mine ben er like hvite som da vi kom for ti dager siden. Ikke at jeg er så opptatt av brunfarge, men du vet.. Jeg hadde kanskje håpet å se forskjell på meg og min lille datter på 1,5 år.

Vi har i alle fall smurt oss godt med solfaktor, og ferien har vært tipp topp! Svigers har tatt hensyn til at jeg må spise mat hver tredje time for ikke å klikke, og svigermor har trålet skobutikker med meg for å finne sandaler i størrelse 35.

Tro det eller ei fant jeg ikke et nytt par – men jeg valgte likevel å la de slitte, jordbærduftende tyggis-sandalene mine finne veien til søppelbøtta her nede 🙂

 


Snufs 🙁

 

Jeg er som vanlig livredd for å fly, men hvis alt går etter planen og vi lander trygt i kveld – så oppdateres denne bloggen fra norsk jord om en liten stund 🙂 (Vi må bare se siste episode av Skam først)

/ Hjem til leirskolefølelsen :-/

* Følg Konatil på Facebook *

4 kommentarer
    1. Når du må spise mat hver 3.time, ble jeg litt nysgjerrig på om du har en sykdom? Eller at du bare må ha påfyll av næring? 🙂

    2. Haha! Godt spørsmål 🙂 Nei altså, hver tredje time begynner jeg å bli småsulten. Hvis jeg ikke spiser da (innen ?n time) får jeg så kort lunte at det er helt flaut. Kan være en sykdom, men tror ikke det 😛

    3. Ingen sykdom å spise hver tredje time, det er vel det som er anbefalt, små måltider hver tredje/fjerde time 🙂
      Virker som dere har en superhyggelug tur!
      Håper det blir Syden på meg til vinters! 🙂

    4. Min bedre halvdel lider av samme sykdom. Det er kalt Hangry😂 Herregud hvor mange dødsflaue øyeblikk vi har hatt i full offentlighet for han ble sulten😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg