Minner fra loftet

I dag var jeg en tur på loftet til besteforeldrene mine for å se om jeg kunne finne noen gamle barnebøker til sønnen min. Og der oppe, i den spede lysstrimen fra lommelykten, ramlet jeg plutselig over en eske jeg dro kjensel på..

Esken må ha blitt satt der som en slags mellomlagring da mamma og pappa solgte barndomshjemmet mitt for mange år siden, og gleden var stor da jeg skimtet mine gamle skoledagbøker som ikke har sett dagslys på tjue år!

Og det er vel først når man finner en gammel skoledagbok, at man innser hvor mye livet har forandret seg siden man var fjorten..

Jeg må bare dele dette, for jeg synes det var så søtt. For bare fordi man plutselig blir forelska i en ny fyr, så lar man jo ikke en hel side i skoledagboka gå til spille av den grunn 😉

 

 

/ Haha! 😀

* Følg Konatil på Facebook *

8 kommentarer
    1. Haha😂 Den var fine😂 Forelskelsene kommer og går fort i den alderen, så du løste det på en finfin måte, må jeg si☺️ Lurt å forelske seg i to med nesten likt navn, da😉

    2. Jeg elsker din gode sans for humor. Du og din mann bytter hele tiden plass mellom Norges beste bloggere, i følge meg selv vel og merke! Ta gjerne en titt innom min blogg og følg meg gjerne! 😁 ha en fin tirsdag!

    3. Herlig! Jeg ble faktisk sammen med min samboer, forlovede og far til mine to barn, da jeg var 13 og han 14 😉 Ikke riktig 20 år siden for vår del, men i alle fall snart 12 år siden.

    4. Så koselig da, helt greit å knive i toppen med gubben, haha!
      Siden det er du som har jinxet været, så får jeg prøve å fikse litt sol resten av uka, jeg da 😉 Fin tirsdag til deg og!

    5. Wow! Fantastisk 🙂 Veldig koselig å høre om sånne ungdomsforelskelser som varer! Håper dere blir gamle og grå sammen, mens dere mimrer tilbake til ungdomstida <3

    6. Jeg hadde en skoledagbok som het Sørens skoledagbok….det var rundt 1992/93……..denne har jeg ennå….gjett hva min mann heter:)https://www.google.no/search?q=s%C3%B8rens+skoledagbok&biw=1680&bih=925&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi7xc_IvLjNAhVFQpoKHd7iDUQQ_AUIBygC#imgrc=5fvaU46qkYwhjM%3A

    7. Hei!
      Elsker toppen du har på deg på snapchat 😂 kan jeg spørre hvor du har kjøpt den 😍
      Og takk for underholdende blogginnlegg! Du er morsom 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg