Ikke følg meg på instagram

Jeg husker fortsatt den dagen Peter rundet 10.000 følgere på Instagram. Det begynner riktignok å bli en stund siden, men jeg husker at han hadde gledet seg i flere uker. Og i dag oppdaget jeg at jeg er der selv! Herreminhatt!

I skrivende stund har jeg 9999 følgere – og er det bare meg, eller er det tallet helt magisk?! Jeg har alltid tenkt at runde tall er det store, men nå innser jeg at 9999 er både mystisk og spennende og fullt av forventning! Hvem blir nummer 10.000? Og når skjer det..? I dag? I morgen? Om en uke..?

 

 

Ti tusen følgere – det er jo helt galskap! Men dette betyr jo også at dersom jeg får 1 følger til, så blir jeg en sånn k-person. Ikke lenger 9999, men 10k. Og det vet jeg ikke om jeg er helt klar for, altså. 10k? Det er jo så mye koseligere med 9999!

Så nå skal jeg ta kvelden, og nyte k-ens fravær bittelittegranne til 🙂

 

/ 9999. Love it 🙂

* Følg Tallnerden på Facebook *

5 kommentarer

Siste innlegg