Alle mann til knappene!

– “Hæ? Nå skjønner jeg ingenting..”, mumlet en forvirret Peter fra kjøkkenet.

– “Hva skjer?”, spurte jeg.

– “Nei.. Jeg vet ikke.. Men Se og Hør har tagget meg i noe greier på Instagram. Hva kan det være for noe? Jeg har jo aldri vært i Se og Hør..”

 

 

Altså, jeg kan jo ikke la være å skrive om dette! Jeg er jo den superstolte Konatil! For da Peter fikk beskjed om at han var en av de nominerte til prisen “Årets Blogger”, stod jubelen i taket. Jeg tror ikke det er mulig å forstå hvor stort det er å være 1 av 10 møysommelig utvalgte kandidater til å vinne en sånn pris.

Jeg lever med denne mannen, jeg vet hvor mye han jobber for å produsere innlegg på innlegg, komme opp med ideer, knipse bilder, poste på Instagram og oppdatere Snapchat. Blogging er kanskje en veldig rar jobb, men det er sabla mye jobb – og den mannen har seriøst ikke hatt en eneste dag fri siden han startet å blogge på fulltid for flere år siden.

Vel, kanskje bortsett fra den gangen vi fikk hånd-, fot- og munnsyken i hus, og lå rett ut hele gjengen.. Men jeg tror vi alle kan forstå at det måtte en fridag til da:

 


Manglet bare reggisen, haha 😉

 

De andre nominerte har nok heller ikke hatt en fridag de siste årene, men det er såvidt meg bekjent ingen av dem som har blogget på fulltid i to år samtidig som de har hatt to barn under fire år å bryne seg på hjemme. Det sier litt om kona hans den vanvittige ståpåviljen hans 😉

Så hvis du ikke allerede har gjort det, blir jeg innmari glad hvis du vil kaste deg rundt og gi Pappahjerte en stemme på denne siden til Se og Hør.

Hadde det ikke vært for ham, ville ikke Konatil sett dagens lys – men hadde det ikke vært for Konatil, så ville vel sannsynligvis ikke pappahjertet startet å banke for fire år siden heller 😉

 

/ Let’s take this one home!

* Følg Stolte-kona på Facebook *

22 kommentarer

Siste innlegg