Fint å være liten

Jeg pleier ikke å ta bilder av folk jeg ser på gata. Og jeg legger det i alle fall ikke ut på bloggen uten å spørre om tillatelse..

Men i dag må jeg gjøre et unntak 🙂

For de spanske, gamle konene her nede er så små og søte. De sitter som oftest i skyggen under et tre, mens de smiler til folk som går forbi. Jeg vet ikke om jeg liker dem ekstra godt fordi de er like lave som meg – men Peter sier at det er helt naturlig at jeg føler meg mer hjemme blant et folk på min egen høyde, haha 🙂

Og i dag innså jeg at det er fint å være liten. For har du sett noe søtere, eller?

 

 

/ Det er digg å dingle med beina 🙂

* Følg Mini-kona på Facebook *

16 kommentarer
    1. Herlig😄 Koselig bilde😍👍 Jeg kjenner meg igjen! Er ikke så liten, men har så korte bein, så jeg sitter rett som det er og dingler med beina😂

    2. Åååhhh Malaga! For en fin by! Var der for tre uker siden, og jeg tenkte at jeg ville elsket å bo i bygget med de gluggene i bakgrunnen av bildet ditt 🙂
      Vi gikk oss vill med vilje i byen, og fant masse fine smug.
      Og en tapasrestaurant med en hyggelig ung mann som sjef og fantastisk god tapas.

    3. Ser så rolig og fredelig ut å bare sitte der og dingle med bena…Det burde vi nordmenn bli flinkere til:) Jeg dingler mye, men det er ikke alltid med vilje😂

    4. Har i grunnen ikke tenkt over hvor usannsynlig ålreit det er å ha dingle-muligheten! Men det er det, altså. Skal dingle mer framover, merker jeg, haha 🙂

    5. Så moro å høre! Ja, den byen er virkelig fin! Spiste dere yoghurt-is på Smöoy? Man får med rosa is-skje når man kjøper is, og her i leiligheten til svigers har de en skuff full etter obligatoriske is-stopp de siste årene, hihi 🙂 Burde ta et par dager i Malaga når man først er der – mye å se på!

    6. Med mine 183 cm, så har dingler jeg sjelden med beina, men skulle ønske jeg gjorde det innimellom <3 Stolte må vi være åkke som, små som store 🙂 Fortsatt god ferie! 🙂

    7. Jeg anser meg selv som normal høy for jente å være, men en gang jeg var innlagt ved et kurbad følte jeg meg bitte lita. Toalettene var så høye at jeg rett og slett dinglet med beina, på do! ;D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg