Hverdagskjærlighet og pakkeoppklaring

I går kveld var det rett og slett umulig å få den lille tuppelura vår til å sove, og da jeg endelig deiset ned i sofaen for å ta fatt på kveldens bloggøkt, var det egentlig altfor sent. Jeg var stresset, svett og grinete, og kunne ikke tro mine egne ører da Peter smilte til meg og sa:

“Bare slapp av. Jeg har blogget for deg.”

 


 

Først fikk jeg selvfølgelig helt panikk, for jeg tenkte jo at han hadde postet et eller annet tullete fjas. Men så leste jeg innlegget og ble varm langt inn i hjerterota 🙂 Jeg visste jo at sjokolade bestandig har en fantastisk effekt, men jeg hadde ikke trodd at han ble glad!

Men det tok ikke lang tid før gleden gikk over i skikkelig dårlig samvittighet.

For innlegget jeg postet i går formiddag, om pakkene Peter hadde hentet på butikken (Les Peters Monkey Brain her) – satte jo ikke akkurat gubben i et strålende lys.. Selv om det var sant 😉

Så bare for å pynte litt på den historien, kommer nå en liten pakkeoppklaring. For jeg så nemlig ikke snurten av pakkene på parkeringsplassen utenfor butikken..

Men da jeg åpnet bagasjerommet, kunne jeg puste lettet ut:

 

 

Han hadde altså plassert dem pent og pyntelig i bagasjerommet.. Så Peter er kanskje verdens største surrehue, men om ikke annet så hadde han i hvert fall klart å få med seg pakkene hjem.

Og han har rett i én ting. Det ordner seg alltid 🙂

 

/ God fredag!

* Følg Konatil på Facebook *

6 kommentarer
    1. Hvordan i alle dager klarte han å tro han kanskje hadde klart å glemme den digre esken der oppå bilen? Mannfolk…

    2. Morsomt innlegg og alt det der, det er liksom de små personlighetstrekkene som gjør at man foretrekker å leve med den ene framfor den andre 🙂
      Men, dere må få opp nett mellom baksetet og bagasjerommet!!! 😱 Det burde vært påbudt, virkelig. Se for deg en pakke melk fra handleposer kommer susende frem i en kræsj eller bråstopp, og knuser midt i ansiktet til lillesnuppa eller bakhodet på sjåføren. Ting blir mye tyngre i fart en vanlig, og veldig mange blir verre og hardere skadet av småting løst å bilen enn av selve kræsjen. En laptop har feks knekt ryggen på den som satt i setet foran… Idag er vi heldigvis flinke med bilsikkerhet og beitebruk, men åpne stasjonsvogner kan virkelig være dødsfallet 🙁 Hilsen ambulansearbeideren.

    3. Hei 🙂 Hvis du ser litt nøye etter, så er det et håndtak på midten i bildet, som man drar i for å trekke ut en heldekkende “kappe” som dekker alt man har liggende i bagasjerommet. Et nett hadde muligens vært enda mer sikkert, men denne anordningen sitter veldig godt fast når den festes – helt borte ved luka 🙂 (Jeg trakk den inn da jeg skulle ta bildet)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg