Dans julen inn

/ Sponset innlegg

Da Peter og jeg skulle flytte sammen for fem år siden, var det spesielt én ting vi var enige om at vi skulle ha: En radio i hvert rom! Begge syns det er koselig med musikk på badet om morgenen, og begge syns det er trivelig med litt lyd til matlagingen på kjøkkenet om ettermiddagen. Selv den evige skittentøyshaugen på vaskerommet blir jo hakket lystigere med en liten trall 😉

Men fram til Peter og jeg fikk barn, assosierte vi aldri musikk med dans! Haha.. Danseferdighetene våre ligger et godt stykke under middels, så når ungene våre nå danser i takt med musikken – er både Peter og jeg rimelig sikre på at dette er noe de har arvet fra Farmor.

Og i det siste har barnas ustanselige danseglede nådd et helt nytt nivå, for nå har det flyttet inn en liten danselærer her!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

“Dance & Move BeatBo” er en artig, liten robot som gjør et hvilket som helst rom om til et dansegulv med lys og lyder. Dansefesten starter når man trykker den på magen eller på knappene på en av føttene – og den spiller morsomme sanger mens den gjør dansebevegelser.

Barna elsker det! De danser, hopper og spretter helt uten tegn til blyghet. Og mens de små danseløvene rister på svansen, kan vi som er litt stivere i hofta rydde unna middagen og ta oppvasken 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Fisher-Price er opptatt av at barn lærer best gjennom lek, og BeatBo introduserer barnet for aktiviteter som hjelper utviklingen på vei. I tillegg til fengende sanger, lærer den bort bokstaver, farger og tall. Den har tre forskjellige moduser som vokser i takt med barnet: Dansemodus, læremodus og opptaksmodus.

Sistnevnte er like populær både hos små og voksne, for i opptaksmodus kan man spille inn en tekstlinje eller et par ord – som BeatBo’en remikser til en ny sang. Og det kan bli ganske så hysterisk.. 😉

Men den største hit’en her i huset er definitivt “Frysdansen”, der barna får beskjed om å stå helt i ro når musikken stopper. Denne dansen er for øvrig den eneste Peter og jeg er ganske gode på også. Spesielt frys-delen..

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Jeg regner med naboene våre som har gått forbi huset vårt i det siste, har lurt litt på hva i all verden vi driver med etter middag.. Men det er altså bare BeatBo 🙂

* Flere produkter fra Fisher-Price finner du her *

4 kommentarer
    1. Denne har tanteungen min og jeg synes ikke den er så fryktelig morsom lenger når jeg tar meg selv i å synge “lilla, rosa, grønn er så fin. Regnbuen på skjermen min”. Er jo til å bli gal av dette her, haha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg