Kjendisfest og glatt føre

I kveld er Peter ute og flotter seg på Se og Hørs Kjendisgalla, og selv om han dessverre ikke stakk av med prisen for ‘Årets Blogger’, er det mye som tyder på at han har det rimelig ålreit likevel.. 😉

 


Ingeborg Heldal <3

 

Først må jeg bare få si, at det er jo ikke sånn at jeg sitter hjemme og er bitter eller noe.. For jeg hadde ikke spesielt lyst til å dra på kjendisparty, og var rimelig lettet da min kjære svoger takket ja til å ta min plass. Jeg må i grunnen trekke pusten dypt bare jeg hører ordet “galla”, derfor fant jeg ut at det var best for alle parter om jeg holdt meg hjemme i kveld.

Men akkurat nå, her jeg sitter og sjekker snappene fra gubben, må jeg jo innrømme at dagen hans har vært litt mer innholdsrik enn min, haha!

 


Dette bildet! Elsker Kristin Styleconnection 🙂

 


Er ikke det übervakre Lise Karlsnes..?!

 


Sjølvaste Sandra!

 

Og litt tidligere i kveld, tikket det inn et par meldinger fra gubben også:

 


Haha! Herman som i Herman Flesvig.. Legg til “hurraskotupp1” på Snap, og du vil forstå.

 

Men så tenkte jeg at jeg fikk kikke gjennom bildene på min egen telefon, for liksom å se hva for noe minnerikt som har skjedd i mitt liv i dag. Og det var vel da jeg innså at jeg kanskje skulle tatt meg en tur på galla’n likevel.

For i dag hadde jeg bare knipset ett eneste bilde, og det var fra jeg var ute på glatta i dag morges og ble forbigått av en gammel dame. Med rullator.

 

 

/ Det er et visst sprang fra å være på kjendisgalla, til å sitte hjemme og planlegge hvor man skal kjøpe brodder i morra tidlig.. 😛

* Følg Konatil på Facebook *

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg