Spørsmålsrunde

Vet ikke helt hva som går av meg, for etter spørsmålsrunden i januar, sverget jeg dyrt og hellig på at det kom til å bli første og siste gang. Det tok nemlig så vanvittig mye lenger tid å svare enn jeg hadde trodd!

Men det er snart ett år siden nå, og selv om det er mye jobb – så er det jo også en ypperlig anledning til å bli bedre kjent med hu lille kona som driver denne rare lille bloggen 🙂

 

Question mark heap on table concept for confusion, question or solution

 

Så hvis det er noe du har lurt på en stund, eller noe du kommer på akkurat nå – fyr løs i kommentarfeltet. Dette kan jo være en fin anledning for deg som har spurt meg om noe på Snap, men ikke fått svar. (Jeg prøver å svare så mange jeg kan, men rekker dessverre ikke alle)

Hvis det kommer inn færre enn ti spørsmål, lover jeg en svaringsprosent på 100..

Kommer det færre enn fem, får jeg vurdere å legge inn noen selv, haha 😉

 

/ Men husk Konatil sin spørsmålsregel: Ikke still spørsmål som du ikke ville svart på selv.. 😉

62 kommentarer
    1. Kan du fortelle om én ting du angrer på at du har gjort og én ting du angrer på at du ikke gjorde?
      Hva liker du best med Gustav og Nora?

    2. Litt “rart” å stille kanskje, men er en ung kvinne på 24 som skal få baby ved keisersnitt nå om ikke aaaltfor lenge. Og du hadde jo det med plutten. Hvordan opplevde du det å ha tatt keisersnitt i tiden rett etterpå? Elsker bloggen din!!

    3. Hva ville navnet på debutalbumet ditt vært?
      Hva synes du om hagenisser?
      Hvem var din favoritt-Spice Girl?

    4. Ble nysgjerrig på favoritt pålegg jeg?
      Hvordan er det å jobbe så tett med mannen din? (At dere ser hverandre hver dag inkludert arbeidstid)?

    5. Hvilket pålegg klarer du deg ikke uten?
      Dora eller Peppa Gris?
      I tillegg til dopapir, hva MÅ du alltid ha i hus av såkalte dagligvarer?

    6. Hva var den største utfordringen med 2 barn i forhold til 1? Hva skulle dere ønske dere viste på forhånd? Hva kom overraskende på dere og hva forventet dere som ikke hendte? ☺️☺️

    7. Hvis du kunne vært hvilken som helst pose fra en matbutikk, hvilken pose ville du vært å hvorfor?
      Forventer ett utdypende avar 😂

    8. Hvis du kunne laget en parfyme, hvilken lukt skulle den hatt?
      Hva er ditt drømmeyrke?
      Din favoritt middag? Legg gjerne ved oppskrift 😉
      Hvilken linje tok du på videregående skole?
      Har du en tradisjon på jul du bare MÅ utføre?
      Hihi, mange morsomme spørsmål du har fått ser jeg! 😉

    9. Hva liker du å gjøre hvis du skal finne på noe uten både mann og barn?
      Liker du rød eller hvit vin best?
      Hva er favoritt filmen din?

    10. Hva skjer med Gjesterommet?
      Er du/dere bekymret for skolestart med tanke på podens framskredne interesse for, og kunnskap om, bokstaver og tall? Har selv en leser/skriver/matematiker på fem år, og er redd for hva mangelen på utfordring kan føre til…
      Hvordan går det med vennene du spleisa?
      Hvem er du i SKAM?
      Hva ville du helst hatt til jul; ti timer alenetid eller ti timer barnefri sammen med mannen?

    11. Er det noe som foreldrene dine gjorde i din oppvekst, som du aaaldri skulle gjøre når du fikk barn… og som du en dag oppdaget at du gjorde?

    12. Hva er favoritt julesangen din og hvilken liker du absolutt ikke?
      Hva spiser dere på juleaften?
      Hva er den fineste julegaven du har fått?

    13. Hva sto det på den siste sms-en du fikk?
      Foretrekker du å ringe eller sende sms?
      Hvor er ditt favorittsted?
      Hvilket sted kan du ikke fordra?

    14. det virker som du og Pappahjerte utleverer alt fra familiens gjøren og laden i de ulike sosiale medier. Har dere vurdert konsekvenser av dette for barna deres senere i deres liv og om barna vil synes det er greit at “alle” kjenner de?

    15. Blir du noen gang lei av snap?
      Får du mange snapper fra fremmede som er kleine?
      Hva er favoritten når det kommer til såpe? Både til håndvasken og i dusjen?
      Leser du bøker, og hva liker du best i såfall?
      Hva er favorittkaka?
      Blir du gjenkjent på gata?
      Snorker du?
      Når er det lov å pynte juletreet?

    16. Tenkt på en dialekt du synes er litt mindre pen å høre på, litt sånn type det-gjør-vondt-i-øra-å-høre-på-dialekt, ville du klart å vært sammen med Peter om han hadde akkurat den dialekten? 🙂

    17. Hva er grunnen til at dere ikke bruker navnet på barna? Drikker ingen av dere alkohol? Hva slags sykdom ble du rammet av? Kan du nevne dine tre mest negative og positive sider? Blir det et barn nummer 3? Ønsker dere å flytte? Er du sjalu av deg? Hva er det beste med Peter?

    18. Hvordan har du det? Hvilket terningkast ville du gitt dagen i dag,og hvorfor?
      Hva mener du om USA’s valg av president?

    19. Hvis du kunne vært Peter for en dag, hva ville du gjort?
      Husk å ta vare på typen din, han virker som en skikkelig digg og kul fyr 🙂

    20. Når giftet derre dåkke? Siden du heter kona til 😃
      Hvordan ser dagen din ut ? Detaljert 😃

    21. Vist du får ekstremt mange spørsmål kan du dele det opp i to innlegg 😀
      Hva fikk deg til å starte å blogge? Jobber du kun med blogg? Tok det deg lang tid før du kunne begynne å leve av bloggen?

    22. Eg lurer på om barna dine har nokre favorittleker? Kva leker som er kvalitet og ikkje? Eg er ganske fersk førstegangsmor og prøver å sondere dette leketerrenget litt!

    23. Hva er ditt beste minne så langt i 2016?
      Kan du legge ut bilder av huset deres inne? Er i overkant nyskjerrig 😛 haha
      Blir dere å se noe mer på tv i fremtiden?
      Hvis du bare kunne feiret en høytid resten av livet, hvem skulle det vært?
      Hvordan går det med strikkinga?
      Ellers digger jeg bloggen din! Du er super 🙂

    24. Hvordan er forholdet ditt til svigers?
      Tenker dere på flere barn?
      Hvilken av egenskapene til barna er din “faviritt”? 😀

    25. Bruker dere kallenavn (plutten og fersken) på barna eller sier dere Gustav og nora til dem? Digger bloggen forresten, du er super!!

    26. Sokkespørsmål 😉: dersom du kunne velge fritt en person i hele verden, hvem sine sokker ville du da ha valgt å gå i en dag?

    27. Har du lyst å fortelle litt om hva som skjedde da du var ung? Du fortalte så vidt litt tidligere, ønsker gjerne å høre mer om du vil fortelle oss<3
      Et annet spørsmål... Hvor mange upassende/seksualiserte snapper har du mottatt fra ukjente gjennom din snapchat periode?

    28. Hvis du skulle valgt hvilken som helst utdanning/yrke nå, hva ville du valgt (sett bort fra blogging) ?
      Hvilket yrke så du for deg som barn/ungdom at du skulle ha?

    29. Christina, her får du litt å gjøre ser jeg! Skal prøve å holde spørsmålene enkle.
      1. Hvis du skulle hatt et annet fornavn, hva ville det vært?
      2. Hva liker du best å kjøpe til deg selv?
      3. Hvordan trives Nora i barnehagen?

    30. Haha! Kjenner jeg gleder meg til å lese svarene dine
      allerede! Tok jo lang tid bare å skumme gjennom alle
      spørsmålene! Men Får vil hyve med ett jeg å da!
      hvordan det med strikkinga? 😅

    31. Spørsmålsrunde har jeg gledet meg til! Er så fint å bli enda bedre “kjent” med deg!
      Digger bloggen din!
      Har egentlig slutta å lese blogger (eksamensperioden), men din klarer jeg ikke holde meg unna!! 😘
      Spørsmål:
      Hvilken finger og hvilken tå er din favoritt?
      Hvis du måtte velge: miste synet, miste hørselen, miste stemmen, “miste” en arm eller “miste” en fot?
      Aldri mer få klem eller aldri mer få smil?
      Og, dette ble litt negativt, slenger med noen flere spørsmål…
      Hvilket boyband likte/liker du?
      Dersom det kun skulle være en årstid resten av livet, hvilken?
      Hvem (profesjonell) er din favorittkomiker?
      Sjø, skog eller fjell?
      Jeg skulle gjerne visst mer om bakgrunnen din og sykdom og det, men har forståelse og respekt for at det ikke er noe du er komfortabel med å dele.
      Vit bare at det er mange der ute som ser opp til deg og som nok kan relatere seg til at livet ikke alltid tar den veien man trodde.
      Om du noen gang ønsker å dele mer…
      Klem

    32. Hva slags utdannelse har du og pettrt, og hva slags jobber har dere hatt? Hva tenker du om fremtiden? Kommer dere til å fortsette å bo i Larvik? Kommer dere til å fortsette med blogg?

    33. Hvorfor poster du stort sett fortsatt innlegg på kvelden, nå som du er blogger på fulltid med begge barna i barnehagen?
      Ikke meningen å være uhøflig, jeg digger deg og bloggen din. Jeg er bare oppriktig nysgjerrig, og det er sikkert mye i kulissene bak en blogg jeg ikke forstår.

    34. Ett spørsmål jeg har hatt liggende lenge til både deg og Peter – hvor i alle dager finner dere bildene til hvert innlegg som illustrerer teksten?!! De er så ekstra passende, jeg er helt ærlig imponert:D Og jeg har lurt lenge på hvor dere finner dem:)

    35. skulle du ønske at Nora het Noora ? 🙂
      hva står øverst på din “Bucketlist”?
      Om du måtte spise det samme resten av livet, hva ville det vært?

    36. Hvorfor svarer du ikke bare her, under hvert av spørsmålene, istedenfor å lage ett helt innlegg? Må da gå mye fortere.. Nå er det jo noen dager siden og vi venter 😉

    37. Det hadde vært mye enklere for meg, ja 😉 Men det vil ta meg mange timer å få svart på alt, derfor må jeg ta litt nå og da – og da syns jeg det er ryddigere å samle det i nye innlegg isteden. Regner med de som venter på svar på sitt spørsmål ville blitt lei av å sjekke kommentarfeltet til slutt 🙂

    38. Jeg lurer rett og slett på følgende: tjener du til livets opphold med å poste et blogginnlegg på kvelden? Synes det er veldig stas å lese bloggen din men skjønner ikke helt at det går an å få dekket alle utgifter med bare det. Hvorfor skal dere kurses i å være foreldre?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg