Feilnominert moteblogger

Jeg må innrømme at jeg ikke hadde fått med meg dette, men nomineringen til årets Vixen Blog Awards er i gang! Plutselig begynte det å tikke inn med meldinger fra folk som skrev at de hadde nominert meg i kategorien “Årets Stjerneskudd” – og det er jo helt vanvittig moro 🙂

 


En gammel blogg-ringrev og et mulig stjerneskudd som klamrer seg fast 😉

 

Det hadde selvfølgelig vært utrolig artig dersom Konatil ble en av de nominerte, men jeg må innrømme at jeg heier ekstra mye på gubben i år. Han fortjener virkelig en pris, han har vært nominert flere år på rad, så i år er det jaggu meg på tide!

Men sånn nest etter at gubben fortjener nominasjoner, setter jeg jo stor pris på en i kategorien “Årets Stjerneskudd” sjæl, altså 😉 Ryktene skal forresten ha det til at det er mange som har klart å nominere i feil kategori i år, siden “Årets Moteblogg” ligger automatisk utfylt, og det er fort gjort å glemme å endre kategori før man sender inn.

Om “Årets Moteblogg” står det:

“Årets Moteblogg er først ute med det siste, og er signert motebloggeren med en fingerspissfølelse for mote, trender og tendenser og som med sin unike stil også våger å skape egne trender.”

Så hvis du er en av dem som skulle nominere Konatil som “Årets Stjerneskudd”, og som dessverre glemte å endre kategori fra “Årets Moteblogg”, så kan jeg jo trøste deg med at det på sett og vis er en slags fingerspissfølelse for mote her i gården også. I dag var i allle fall stilen rimelig unik..

 

 

 

/ Nominasjon er nominasjon 😛

Nominér dine favorittbloggere her –> Vixen Blog Awards 2016

11 kommentarer
    1. Jeg skriver aldri innlegg som dette – aldri!, men du slår da alle motblogger ned i støvlene! Mote er fullstendig og totalt uinteressant, det finnes jo så mye annet å bry seg om som virkelig betyr noe! Og det er bloggen din et kjempeeksempel på. :o) Stemmer avgitt både til deg og gubben! :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg