Svar på spørsmålsrunde #3

Del 1 av spørsmålsrunden finner du her 🙂
Del 2 av spørsmålsrunden finner du her 🙂

 

Hvor mange upassende/seksualiserte snapper har du mottatt fra ukjente gjennom din snapchat periode?

Ingen!! Håper det kommer noen snart, haha. Neida 😉 Joda.

 

 

Kan du legge ut bilder av huset deres inne? Er i overkant nyskjerrig 😛 haha

Du får følge med på Snap, da 🙂 Hvis ikke kommer det flere bilder det neste året, siden jeg skal i gang med å male litt her og der.

 

Hvis du bare kunne feiret en høytid resten av livet, hvem skulle det vært?

Jul!

 

Hvordan er forholdet ditt til svigers?

Veldig bra! Jeg tenker ofte på hvor sinnsykt heldig jeg er som har seilt inn i en helt super familie. Ikke mange kan dra på to ukers ferie med svigermor og stå med tårer i øynene på flyplassen når man skal hjem. Og det er ikke krokodilletårer!

 

Hvilken av egenskapene til barna er din “faviritt”? 😀

Det er ikke lett å plukke ut noe spesifikt.. Men hvis jeg måtte velge, vil jeg si empatien hos dem begge to. Det setter jeg høyt!

 

Bruker dere kallenavn (plutten og fersken) på barna eller sier dere Gustav og nora til dem?

Vi kaller dem mest med navn, men ofte går det også i tulleting som prompefrøken eller tullefrans osv.

 

Har du vurdert å gro en avokadoplante? 😀

Det står en på 7’ende uka i vinduskarmen! Peter mener jeg skal gi opp, men nå har steinen endelig sprukket opp og jeg har skikkelig trua.. Har vært litt dårlig til å bytte vann underveis, så jeg vurderer fortløpende å kjøre på med et par til 😉

 

Sokkespørsmål 😉: dersom du kunne velge fritt en person i hele verden, hvem sine sokker ville du da ha valgt å gå i en dag?

Og jeg som hater føtter!! Tror jeg svarer Kathrine Sørland. Hun er for pen til å ha sure føtter.

 

Har du lyst å fortelle litt om hva som skjedde da du var ung? Du fortalte så vidt litt tidligere, ønsker gjerne å høre mer om du vil fortelle oss<3

Jeg forstår veldig godt at du er nysgjerrig og at det føles som jeg har sagt A og ikke B 🙁 Men jeg blir så deppa av å skrive om sykdom og ting som ikke gir meg noe som helst glede i hverdagen. Så jeg håper på forståelse for at jeg ønsker å la det ligge – sånn at jeg kan konsentrere meg om alt som er fint isteden 🙂

 

Hvis du skulle valgt hvilken som helst utdanning/yrke nå, hva ville du valgt?

Sykepleier, eller noe skikkelig uventet. Murer eller bilmekaniker – tror jeg hadde stortrivdes i et sånt yrke 🙂

 

Blir dere å se noe mer på tv i fremtiden?

Vi har ikke planer om å takke ja til noe i nærmeste framtid – men på sikt er det jo ikke godt å vite hva som skjer, siden Peter har en tendens til å takke ja til alt som høres moro ut..

 

 

Hvis du skulle hatt et annet fornavn, hva ville det vært?

Jeg skulle hete Fredrik hvis jeg ble gutt, så må nesten velge det. Litt utradisjonelt jentenavn, kanskje.. 😉

 

Hva liker du best å kjøpe til deg selv?

Ting til huset! Gjøres ganske sjeldent, men derfor blir jeg også ekstra glad når det først skjer.

 

Hvordan trives Nora i barnehagen?

Veldig bra! Mammahjertet har endelig funnet roen nå 🙂

 

Hvis du måtte velge: miste synet, miste hørselen, miste stemmen, “miste” en arm eller “miste” en fot?

Miste stemmen :-/

 

Aldri mer få klem eller aldri mer få smil?

Aldri mer få klem. Herregud for noen triste spørsmål!

 

Og, dette ble litt negativt, slenger med noen flere spørsmål… Hvilket boyband likte/liker du?

Har aldri vært noe boyband-jente, jeg.. Likte Michael Jackson, og hadde plakater av ham over hele rommet 😉

 

Dersom det kun skulle være en årstid resten av livet, hvilken?

Vår!

 

Hvem (profesjonell) er din favorittkomiker?

Liker sånne med lun humor, som Michael McIntyre 🙂

 

Sjø, skog eller fjell?

Sjø.

 

Hvorfor poster du stort sett fortsatt innlegg på kvelden, nå som du er blogger på fulltid med begge barna i barnehagen?

Fordi de aller fleste av leserne mine sjekker bloggen min om kvelden 🙂

 

Hvilken finger og hvilken tå er din favoritt?

Ringfinger og lilletåa. Herregud, kan ikke tro at jeg faktisk satt og vurderte det seriøst!

 

 

Ett spørsmål jeg har hatt liggende lenge til både deg og Peter – hvor i alle dager finner dere bildene til hvert innlegg som illustrerer teksten?!!

Depositphotos.com!

 

skulle du ønske at Nora het Noora ? 🙂

Nei 😉

 

hva står øverst på din “Bucketlist”?

Oppleve Norge på langs, kryss og tvers! Hilsen Christina, 73.

 

Om du måtte spise det samme resten av livet, hva ville det vært?

Frokosttallerken ala familien Klonk 🙂

 

Sex marry kill – Donald trump, Barack Obama og bill Clinton 🙂

Gifter meg lett med Obama, for en karismatisk fyr! Så da gjenstår vel sex med Clinton, da, haha.. Trump gotta go.

 

Hva er dine beste tips for å ikke bli sjalu? 🙂

Prate sammen! Usikkerhet er roten til alt vondt.

 

Kan ikke du også skrive en bok?

Rimelig sikker på at det aldri kommer til å skje, dessverre – det får holde med en forfatter i familien 😉

 

tjener du til livets opphold med å poste et blogginnlegg på kvelden? Synes det er veldig stas å lese bloggen din men skjønner ikke helt at det går an å få dekket alle utgifter med bare det.

Jeg har blogget et helt år uten å tjene stort, så jeg skjønner godt hvorfor du stiller det spørsmålet. Inntekten varierer fortsatt fra måned til måned.

 

Hvorfor skal dere kurses i å være foreldre?

Vi skal kurses i å bli enda bedre foreldre! Anbefaler det til alle – veldig lærerrikt 🙂

 

Prater Nora noe særlig?

Hun prater masse 🙂 Men det er ikke alt vi forstår, da 😉

 

Puhhhh! Da var det slutt – tusen takk til alle dere som tok dere tid til å sende meg spørsmål! Det ble jo en skikkelig variert og morsom runde. Kan ikke love 100% svargaranti i framtiden, men det føltes i alle fall ålreit å gjøre det ordentlig 😉

Og hvis du klarte å lese deg gjennom alle svarene, fortjener du egentlig en liten premie 😉 På gjensyn i kveld!

 

 

* Følg Konatil på Facebook *

15 kommentarer
    1. Verden trenger flere mennesker som deg! Eller så
      er jeg himla naiv da som sluker alt du skriver på bloggen rått😂 Men du er absolutt en kandidat for presidentvalget 2016. Så noe om at Peter kanskje skulle stille, men kjenner det på venstre lilletå at det lett kunne blitt litt kaotisk 😉 Klapp deg selv på skulderen innimellom din fantastisk herlige vakre morsomme og tilsynelatende snille dame 💕

    2. Jeg har lest igjennom alle spørsmålene og svarene, både #1, #2 og #3 🙂 Er så morsomt å få vite litt mer om deg/dere. Kjedelig at dere ikke skal være med på neste sesong av bloggerne, men kanskje i en senere anledning. Dere er en flott familie!

    3. Neimen Anna, daaa 🙂 Nå ble jeg helt rørt! Jeg er også usikker på om det ville blitt særlig med orden hvis Peter ble president.. Men litt usikker på hvordan det hadde gått med meg bak rattet også, da jeg har kronisk beslutningsvegring, hahaha 🙂 Takk for hyggelige ord, håper du har en flott tirsdag!

    4. Jeg har aldri helt forstått poenget med disse spørsmålsrundene, men dette ble jo både fint og morsomt 😊 du er fin, både inni og utenpå 😊

    5. Var morro lesning disse spørsmålene med svar:o) Dumt jeg ikke rakk å spørre om du kunne valgt et liv i sølibat,om du ikke hadde funnet kjærligheten;o) Klem til vakre deg:o)

    6. Hei 😁 leste at dere gikk kurs? Da kjente jeg det rykka til i høyre lilletå av nysgjerrighet?😊 hva går det ut på?😊

    7. Jeg synes dere er så flinke i hvordan dere fremstiller barna deres <3
      Ikke jeg som spurte om tema, men Jeg vil bare tipse om at sitron og daddelplante spirer raskere i mitt kjøkkenvindu enn avocado. MEN jeg fikk beskjed om at om avocadosteinen ikke spirer før 6uker kunne man kaste den, FEIL! Alle mine 12 brukte 7uker + på å spire :p lurt å skifte vann 😉 vær forberedt på at planten vokser treeeegt på vinteren. Post bilder når det skjer ting da 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg