Endelig litt fri fra gubben

Det er nesten helt utrolig at Peter og jeg som går oppå hverandre dagen lang, ikke oftere blir lei av hverandre. For ikke bare er vi kjærester, vi er jo på sett og vis kollegaer også, vi jobber sammen og har hjemmekontor begge to.

Til tross for dette går det altså overraskende knirkefritt. Men det betyr ikke at det ikke er deilig de gangene en av oss skal i et møte eller har andre gjøremål slik at vi må forlate huset.. Sånn som i dag.

Jeg hadde nemlig en avtale som jeg hadde gledet meg til i flere uker, jeg skulle møte min høygravide bestevenninne for massevis av skravlings og et herlig lunsjmåltid på vår favoritt-kafé.

 

 

Vi ble enige om at Peter skulle kjøre meg til kafeen, før han tok en tur på treningsstudioet i mellomtiden. Men siden han også fikk lyst til å spise lunsj ute, fant vi ut at han kunne komme til kafeen etter trening, og at han skulle ta med Mac’en sånn at han kunne sitte og jobbe mens han spiste lunsj.

Men han skulle ikke sitte sammen med oss, vi jentene skulle “for guds skyld få kakle i fred”. Dessuten var det viktig at han og jeg fikk litt tid fra hverandre, for han “trengte faktisk litt pusterom”.

Men da Peter endelig var ferdig på trening, var det midt i lunsjtid. Og ikke et ledig bord å oppdrive i hele lokalet. Så…

 

 

/ Det var den alenetiden, si 😉

* Følg Konatil på Facebook *

5 kommentarer
    1. Haha. Jeg måtte lese det tre ganger før jeg leste mac’en og ikke mac’ern. 1: dere virker ikke som folk som spiser på mac’ern så ofte, og 2: hvem tar med det på en kaf’e med matservering…. Hilsen microsofttilhenger….. 🙂
      Må ellers bare si at jeg prøvde å lage mors fugl i fløte her forleden, og fy søren, det var godt, takk for oppskrift 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg