Fisefin adventskalender

Det er nesten litt flaut, men jeg føler meg altså så fisefin om dagen.. Det er nemlig ikke bare barna som har adventskalender her i huset 😉

 

 

Mor har nemlig også fått sin egen kalender i år! Og jeg føler meg litt bortskjemt, for den ble kjøpt med stor omtanke og en god dose kjærlighet. Til meg selv..

.. Fra meg selv 😉

For når man er fireogtredve, dukker ikke adventskalenderen opp på mirakuløst vis som den gjorde i barndommen. Så i år ordnet jeg opp selv, og byttet ut den legendariske sjokoladekalenderen med noe langt mer ekstravagant; en hudpleiekalender, haha!

Ikke bare innser jeg at dette gir en haug med voksenpoeng, men 24 luker med pleiende stoffer og vitamin-overdose for ansiktet gir vel også en grei antydning om at rynkene er i ferd med å ta plass..

 

 

Jeg blir nødt til å innrømme at jeg ble tatt litt på senga av hvor mye jeg gleder meg til å åpne dagens luke, for hver dag føler jeg meg nesten som på spa der jeg står med datteren min sitt hårbånd rundt huet.

Rense huden, åpne dagens luke, smøre på. Skikkelig deilig, om enn litt fisefint. Men det har jaggu det trøtte trynet mitt fortjent.

Alle småbarnsmødre fortjener forresten en sånn kalender. Hvis Norge en dag kaster monarkiet på dør og velger meg som stedfortreder – blir det adventskalender til alle småbarnsmødre på blå resept helt gratis. Jeg lover 🙂

 

 

/ God fredagskveld ønskes fra hun som ønsker seg hårbånd til jul, i størrelse voksen 😉

* Følg Konatil på Facebook *

7 kommentarer
    1. Min kom på mirakuløst vis 😃 Fikk faktisk kalender i posten i år…. uten avsender, men adresert til meg 😃👍 jeg fikk også sminkekalender, og sminkeveska mi blir fyllt opp dag for dag 😃 Morro! For dette trengte jeg 👍😝

    2. Det fortjener du skjønne menneske 🙂 Har forresten stemt på deg.Gamle Bestemor,bør nok spise mindre av pepperkakehuset sitt.Ja,ja,du får endel rare mld her inne på bloggen din KT 😀 I disse syndige julebordtider blir det nok litt av hvert av utsagn 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg