Overraskelse i postkassa ♥

Jeg har mange gode venninner – noen har jeg kjent siden barneskolen, andre fra videregående, og noen har kommet til etterhvert som jeg har blitt eldre. De aller fleste ser jeg faktisk ganske sjeldent, men felles for alle vennskapene er at uansett hvor lenge det er siden vi så hverandre sist, tar vi opp tråden nøyaktig der vi slapp den forrige gang.. Som om det var den naturligste ting i verden 🙂

En av venninnene mine ble jeg kjent med da vi havnet i samme barselgruppe i Oslo for snart fem år siden. I blant møter man mennesker som man er på bølgelengde med fra første stund – og sånn følte jeg det med Jenny. Hun er av den typen som bestandig sier de riktige tingene, og som er så full av godhet at det liksom bobler over 🙂

Jenny har flyttet til Sverige, derfor ses vi så godt som aldri – men hun er der! Og i dag ble jeg så hoppende glad da jeg åpnet postkassa og oppdaget en liten pakke.. Til meg.. Med svensk frimerke <3

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Så liten, så søt, så gjennomtenkt og så perfekt!

 


Jenny <3

 

/ Keep your chin up!

* Følg Konatil på Facebook *

5 kommentarer
    1. Så koselig da <3 Å så søt en liten krone !! Er ikke så mye so skal til alltid, bare en liten ting som lyser opp resten av dagen 🙂

    2. Åh, dette gjør meg så glad!! Heia Jenny-er rundt omkring i verden <3 Det siste bildet av deg og kronen er bare så rørende, snakk om at et bilde sier mer enn tusen ord der <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg