Litt sånn Vixen-angst

For snart to uker siden fikk jeg vite at Konatil er en av semifinalistene i årets VIXEN Blog Awards – og jeg ble altså så glad! Det er rett og slett en ære å være nominert i kategorien Årets Stjerneskudd, og jeg føler meg skikkelig heldig 🙂

Vel..

Skikkelig heldig – og skikkelig pissredd.

For dere som begynner å kjenne meg litt nå, vet jo at jeg har helt noia for oppstuss. Jeg skjønner ikke hva det kommer av, for jeg er jo verken sjenert eller flau for å prate med folk – men jeg blir altså så nervøs i store forsamlinger. Ikke bare store forsamlinger heller forresten, jeg har måttet takke pent nei til både radio og direktesendt TV, for nervøsiteten min lever sitt eget liv – og hvis den syns noe høres skummelt ut, så er det skummelt.

For moro skyld sjekket jeg hva jeg skrev om Vixen i fjor, da jeg skulle være med Peter som var finalist i flere kategorier – og fant følgende:

“Samtidig må jeg bare få si.. At jeg er så sjeleglad for at det ikke er meg! Huff, det er sikkert stas med sånne priser og sånt, men bare tanken på å sitte i salen og vite at man har en ørliten sjanse for å måtte opp på den scenen..? Herregud, jeg er så pingle på sånt at jeg faktisk blir helt satt ut bare av tanken.”

Haha! Og i det samme innlegget lå dette bildet:

 

 

Hahaha, jeg klarer seriøst ikke se på det bildet uten å knekke sammen i latter.. I fjor hadde vi kameraer på slep som skulle filme til Bloggerne i tillegg, og det gjorde jo ikke akkurat saken noe bedre. Peter kan ikke fatte og begripe hvordan det er mulig å bli så nervøs for noe som bare skal være gøy. Han er nominert i tre kategorier, og gleder seg selvfølgelig helt vilt..

Så her sitter jeg, da. Nervøs allerede før det er avgjort hvem som kommer til finalen.. Mens jeg innimellom tenker at det hadde vært kult å si “Til helsikke med nervøsiteten! STEM PÅ MEG! Hvis jeg blir en av finalistene skal jeg dra på Vixen og kose meg glugg ihjel, selv om jeg er finalist!”

Herregud, jeg er faktisk firogtredve år. Er det på tide å komme seg ut av komfort-bobla? Hva er det verste som kan skje? At jeg besvimer av nervøsitet?

Det hadde i såfall blitt et sjukt bra blogginnlegg 😉

 

/ Stem eller ikke stem på Konatil her –> Årets Stjerneskudd 😉

12 kommentarer
    1. hehehehehe!!! Dette må jeg bare kommentere for jeg kjenner meg så utrolig godt igjen! hver gang det er noe “stort” så sitter jeg å gru/gleder meg lenge før og tankene spinner rundt i hodet om hva som kan skje, eller kommer til å skje! 😛 Håper du får mange stemmer og kommer til finalen og ikke minst vinner! Hadde vært så gøy å møtt deg, er selv i semifinalen i kategorien beauty, og fikk helt bakoversveis da jeg så det…. tenkte det måtte være en annen blogg med samme navn! hahaha! 😛 Masse lykke til! Og krysser fingrene! 😉 <3

    2. Nei så moro! Haha! Men selv om vi ikke kommer videre til finalen så håper jeg vi ses? Semifinalistene er invitert, uansett hvordan det går! Håper du dukker opp – så kan vi stå sammen i et hjørne og tankespinne – eventuelt være lettet over at vi slipper å grue oss 😉 Masse lykke til – krysser fingrene i retur!

    3. I feel yah. Samme som med loddsalg, premier på kino osv hvor du må opp og frem for å motta premien. Mine første tanker er av sorten “jeg vil vinne!” Og “jeg vil ha den premien!” Og så kommer de andre tankene “jeg skal ikke opp der” “kan jeg sende samboeren?” “Å herreguuud tenk om jeg må opp der!!!” 😂😂

    4. hahaha! Ja det får vi gjøre! Jeg dukker nok opp, bestilte flybilletter her forleden, og du kan tro at nervene ble ikke akkurat mindre av den grunn! hahaha! Så ja! Vi ses nok da! 😀 😉

    5. Stemmer på deg to ganger i døgnet selvsagt😄😄 men kan ikke du legge til Peters linker og så slipper vi å lete laaangt nedover på lista hans for å finne hans nominasjoner? Sikkert en enklere måte å gjøre dette på men j må inn på deres innlegg for å få stemt😄 Masse. Lykke til, håper dere vinner begge to👍👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg