Ullpledd og lesestoff

/ Sponset innlegg

Jeg elsker romjulen! Da jeg var liten syns jeg dagene før julaften var de beste. Alle pakkene som lå og fristet under treet, all mystikken, alle hemmelighetene og den spennende opptakten til selve høydepunktet; julaften.

Men så ble jeg eldre, og etterhvert begynte jeg å innse at romjulen var vel så fin! Fridager med familien, julefilmer på TV, fyr i peisen og julemarsipan på bordet. Og siden jeg alltid fikk en bok til jul, pleide jeg å krype under pleddet, bla opp på første side og ta fatt på en ny historie 1.juledag.

Men etter at jeg ble mamma, sluttet jeg å ønske meg bøker.. Si hva du vil om en god roman, men det er rett og slett ikke tiden for det akkurat nå. Blader derimot! Noe av det beste jeg vet, er å synke ned i sofaen med en kopp te og et favorittblad i fanget men med et hint av beslutningsvegring og mange favoritter å velge mellom, kan jeg ofte bruke lang tid foran bladhylla 😉

Derfor er det så befriende at mine dager med valgets kval er over, for jeg har lastet ned Flipp! Med denne appen har jeg nå tilgang på over 50 av Norges største blader, og trenger altså ikke lenger velge mellom Bonytt, Det Nye, Elle eller Kamille i butikkhylla. Jeg kan lese samtlige på mobilen eller nettbrettet, og for Peter som irriterer seg grønn over at jeg ikke klarer å kaste gamle blader – kom Flipp dansende inn som et reddende Orakel denne julen 🙂

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Flipp prøver du gratis de første 30 dagene, og alle mine lesere får deretter en spesialpris på 99,-/mnd (ordinær pris 129,-). Abonnerer du allerede på et av bladene fra Egmont Publishing, får du en ytterligere rabattert spesialpris til kun 49 ,-/mnd! For meg som allerede får Rom123 i postkassa hver måned, er dette ekstra kjekt 😉 Abonnementet kan selvfølgelig sies opp når som helst.

Slik gjør du:

1. Registrer deg på Flipp.no
2. Last ned appen
3. Logg deg inn og les i vei!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Ekstra fint er det at Flipp kan brukes av hele familien, man kan nemlig være logget på fem enheter (mobil eller nettbrett) samtidig på ett abonnement. Alle de forskjellige bladene finner du en oversikt over her, og jeg er rimelig sikker på at de fleste finner en favoritt eller tre 🙂

 

 

Og du.. Helt til slutt skal du få et lite tips:

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

For det er jo ingen av oss som leser kjendisblader andre steder enn på venteværelset, er det vel..? 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Prøv Flipp gratis i 30 dager og se om du liker det like godt som meg! Og følg meg på Instagram (@umulius82) hvor du kan vinne ett års abonnement 🙂

/ God romjul!

2 kommentarer
    1. Har laget en stor form med Rocky Road i år og har med litt som vertinnegave til alle vi besøker. Stor suksess og jeg skryter av din og Petters blogg hver gang de spør om oppskriften.
      Jeg hadde i peanøtter, seigmenn, marshmallows, Dumle og marsipanpølser. Måtte bruke en plate Daim Melkesjokolade også, noe som absolutt funka.
      Det ble litt mye Rock og lite Road, så jeg delte opp alt i passe biter og hadde mer sjokolade over. Her snakkes det nuclear kaloribombe 😀😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg