Helt kaputt, men like digg

Er det bare Peter og meg som fikk nyttårssmellen i dag..? Vanligvis kan mandager være ganske forfriskende hvis man tenker ordentlig godt etter – men i dag har vi vært helt kaputte. Vi hadde egentlig tenkt til å handle, men orket ikke engang å skrive handleliste og kom oss ikke av flekken.

Satser på at det bare er litt rusk i startmaskineriet, og at 2017 kan sparke skikkelig i gang fra i morgen tidlig av 😉

I ettermiddag forsvant i alle fall julen ned i eskene sine for denne gang, og det føles litt stusselig i stua akkurat nå. Juletreet spredde så fint lys i hjørnet, det samme med stjernene i vinduene. Og noe av julepynten var det faktisk vemodig å pakke bort..

For eksempel den store glassbollen jeg kjøpte før jul, som jeg egentlig hadde planlagt å fylle med hvit dekorstein og et par juleting. Men det var jo ikke bare jeg som syns den bollen var litt fin..

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Haha, og sånn har bollen sett ut hele julen! Legoklossene har skiftet farger og byttet plass flere ganger om dagen, og fremkalt mangt et smil hos alle som har vært innom på besøk 😉

En ting jeg forresten ikke har skrevet noe om på bloggen, er at da jeg bestemte meg for å droppe Snapchat for en stund siden, fant jeg ut at jeg skulle bli flinkere til å ta litt finere bilder til bloggen. Jeg er ikke spesielt fotogen av natur, og jeg syns det er forferdelig kleint å posere.

Men herregud, jeg blogger, jeg burde kommet meg over den kneika for lengst! Så sjekker jeg kamerarullen..

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Og innser rimelig raskt: Det kommer ikke til å bli det spøtt bedre i 2017.

 

/ What you see, is what you get 🙂

7 kommentarer
    1. Jeg synes de bildene du ikke liker, er de beste. Nettet flommer over av pene mennesker som ser perfekt “tilfeldig” oppstilt ut. Jeg elsker at ansiktet ditt er så levende og utrykksfullt, og at du tør å være akkurat passe uperfekt, også på bilder.
      Og nydelig er du uansett. Så fortsett å legge ut bilder. 🙂

    2. Og dette er derfor jeg digger og lese bloggen din, de perfekte bildene er de som man ikke poserer og legger seg i rare stillinger for og se tynnere eller penere ut. Du er deg selv 100 % og jeg syntes at mange av de bildene du legger ut er veldig fine også kan man få seg en god latter da man ser noen av de andre bildene dine og tenker sånne blir mine bilder hver gang 💖 Det er en grunn til at du er nominert ❤❤ Heier på deg og fortsett og skrive og legge ut bilder sånn som du gjør, vi som leser bloggen digger deg akkurat sånn som du er 🙄

    3. Jeg tilhører også den delen av befolkningen som trives best bak kameraet, og med glede lar andre være i bildet. Bokstavelig talt. Så jeg forstår deg, men istemmer at bildene du la ut faktisk var mye mer interessante enn mye annet på internett!
      Ellers kan jeg istemme at gårdagen var særdeles sløv: Måtte på jobb etter en natt med to treåringer i skytteltrafikk ut og inn av sengen, så kom hjem i halvsøvne for å avløse en mann som stod med ferdig pakket koffert. Han skulle nemlig på velfortjent husfarferie til Portugal, og kommer ikke hjem før på fredag.
      Er like trøtt i dag, tvillingene er klart og tydelig inne i en periode hvor de ikke sover rolig natten igjennom. Det har de ellers vært flinke til.
      Som resultat står juletreet der ennå, i all sin “prakt”. Eller, deler av det gjør. De meste av nålene ligger på gulvet….
      Nå er det lyspunkter i tilværelsen. For eksempel har sønnen min ryddet og ordnet alt til morgenen i dag så han kan kaste seg rett over støvsugeren når han kommer hjem. Så da blir det nok orden på allting, tenker jeg!
      Godt nytt år til dere, og lykke til med Vixen!

    4. Hahahaha, and we looooove what we get!!! Så det er bare til å fortsette å ta bilder, vedder på at 90% av folkene som leser elsker hverdagsbildene:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg