Tips fra leserne

Sent i går kveld skulle jeg finne en lader i en skuff, da jeg plutselig fikk øye på en liten rakker som var med meg overalt i russetida i 2001. Den gangen det var superkult med polyfoniske ringetoner, og vi trengte ikke bekymre oss for knuste mobilskjermer.

Faktisk tror jeg denne lille smekre Nokiaen kunne blitt kastet veggimellom uten at skjermen ville tatt kvelden, men det er i grunnen det eneste jeg savner med den også.. 😉

 


Her snakker vi mye teksting med gutta, og mange raffe ringetoner 😉

 

Denne gamle telefonen minnet meg på noe jeg helt har glemt å skrive om, nemlig et supert tips jeg fikk i sommer fra flere av dere lesere – som jeg blir nødt til å dele videre.

For etter at jeg fikk barn har jeg brukt en liten formue på beskyttelsesglass til telefonen. Disse glassene er jo ikke akkurat billige, 250 kroner stykket må man ut med i en “vanlig” butikk, og da sier det seg selv at man ikke kan ha et lager liggende på vent i skuffen..

Men da jeg i sommer la ut en Snap med bilde av nok et nyinnkjøpt beskyttelsesglass, rant det inn med meldinger om at jeg måtte begynne å bestille billigere varianter på eBay! Jeg er vel en av de få som aldri har kjøpt noe der før, og tenkte at det sikkert var altfor komplisert for meg..

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Men det viste seg jo å være veldig enkelt! Og etter bare et par uker, lå den lille pakken i postkassa. Og hold deg fast: ett beskyttelsesglass kostet i underkant av 10 kroner!

Jeg er for å styrke den norske handelen altså, men når man for 250 kroner får 25 glass istedenfor ett, så er jo saken biff, enten du er småbarnsmamma som meg, eller bare litt klumsete av natur, sånn at mobilen går i bakken uansett 😉

Søk på “Screen protector”, “protective glass”, “protective film” eller lignende og finn glasset som passer til din telefon. Voila! Og vips, så føles det nesten som å ha fått ny telefon når man endelig blir kvitt den irriterende stripa som har gått på tvers av skjermen i altfor lang tid 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
God som ny, og klar for å sjekke om gubben har blogga 😉

 

/ Tusen takk til dere som tipset – endelig et lite lager i skuffen!

10 kommentarer
    1. Dette gjelder også deksel til mobil;) Fikk 3 stk i posten igår for den nette sum av 60 kr. Enig at norsk handel bør støttes. Men ikke for enhver pris. Hilsen fartig student og mor:p

    2. På kjell & company på ski storsenter kan man kjøpe beskyttelsesglass som har livstidsgsranti – knuser det så får du nytt 😉 kosta 250kr men da har jeg resten av livet (eller til jeg bytter mobil vel og merke). Forhåpentligvis kommer mobilbytte først…

    3. Dette har ingenting med dette innlegget å gjøre, men nå har jeg lett i en halvtime etter et innlegg (og jeg burde heller ha sovet da de søte små ikke sovet sopp lenge). Hva heter det diktet/sangen til Trygve Skaug om småbarnstiden. Det var så bra og jeg tror jeg burde hørt det oftere 😃

    4. Hei, kan du legge ut link til Vixen hver dag? Jeg gidder ikke skrolle meg laaaaaangt nedover for å finne den 🙂 Vil stemme på deg vettu 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg