Endelig helg og rent sengetøy

Nå som jeg faktisk har vunnet en pris for denne bloggingen min, har jeg bestemt meg for å poste innlegg litt sjeldnere. Jeg har ikke så mye tid lenger, siden jeg må svare på alle henvendelsene som tikker inn, samtidig som jeg må passe på så jeg ikke faller ned fra den rosa skyen min.

 

 

Haha, neeeida 😉 Denne uka har det derimot gått trått på bloggen fordi det som kjent er sykdom i hus, og det blir ganske synlig når det dukker opp en sykedag på en blogg og man ikke får lagt ut noe innlegg.

Men nå er jeg altså så optimistisk! Jeg har all tro i verden på at helgen kommer til å gjøre susen, sånn at mandagen blir starten på en super uke med friske barn og god stemning. Ta fra meg håpet og jeg er dau 🙂

Akkurat nå går vaskemaskinen for full pupp med sengetøy, jeg ser for meg at hosten nå vaskes ut. Hosten, og all nervøsiteten før Vixen. Det skal bli digg å legge seg i kveld!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Kan ikke tro at jeg faktisk hadde et arkivbilde av meg selv i senga X-)

 

Det morsomste som har skjedd den siste uka, er at jeg har fått tre forskjellige mailer fra folk som lurer på om jeg kan tenke meg å holde foredrag om blogging. Det er altså så morsomt, med tanke på at jeg har skrevet om sceneskrekk hele den siste måneden. Enten det, eller så har de fått med seg at jeg har sceneskrekk, men tror at den nå er borte siden jeg klarte å gå opp på scenen å ta imot prisen jeg vant..

Men noe annet som er vel så trivelig, er at innboksen min er full av fan-mailer! Hvor kult er ikke det, da! Jeg som liker å skrive fan-mailer til andre, og nå får jeg dem selv. Har høytlesning for Peter, og det blir altså så god stemning i stua. Fan-mailer er sjukt undervurdert, spør du meg.

I dag reiser Peter til Stockholm sammen med moren, faren og tre søsken, og det tror jeg er helt perfekt timing. Jeg har liksom innfunnet meg med at barna blir friske når de blir friske, men Peter er litt mer “nå har de vært syke så lenge at nå får vi bare sende dem i barnehagen.” Han trenger virkelig å komme seg litt bort nå, og jeg er såpass bortskjemt at jeg har fått Mamma og Pappa til å sove hos meg i helgen.. Jeg er riktignok 34 år, men man blir vel aldri for gammel for litt hjelp 😉

 

/ God fredag fra meg 🙂

* Følg Konatil på Facebook *

15 kommentarer
    1. Peter var i telefonen i sta, jeg lukket ørene da jeg hørte: “Yes, også sover vi litt på flyet, også..” Fy flate det kommer til å bli en minnerik tur for dere alle 🙂
      Julegaven var helt topp såklart! Allerede testet flere ganger.. Lukter så godt her atte fy 😉

    2. Hver dag gleder jeg meg til å sjekke om du har lagt ut et nytt innlegg!
      Bloggen din er en skikkelig good feeling blogg, og jeg bare digger den!
      Tusen takk for at du deler, Christina 🙂

    3. Åh, du er herlig! Den herlige humoristiske tonen må du virkelig aldri glemme! 😊
      Haha, liksom at du bare skal la bloggen “dø ut” i frykt for å falle av skyen 😂 Vel vel… selvfølgelig ikke alle dager man rekker alt, desverre.
      Og dere… ja, du og det morsomme pappahjertet… For noen mennesker dere er! Når det er sagt. Det er godt ment 😉 Velger å tro dere er dere selv på bloggene, og jammen får man godt inntrykk av dere. De som kjenner dere og får dele dagene med dere er jammen heldige. Barna deres f.eks, de kan jo neppe kjede seg med så kule foreldre! 😎 Jammen tror jeg og håper at jeg skal klare å bli en like kul mamma som deg når den tid kommer. Virker jo som det ikke finnes et kjedelig sekund i deres hverdag. Eller jo… Dere har vel noen kjedelige sekund innimellom, men er ikke det helt normalt?
      Og bare det at du sender bort mannen for litt “sykefri” er jo fantastisk. Superpar, dere altså! Og det er sååå koselig ❤ og med det sagt; sikkert derfor det klinger og klanger så utrolig bra: konatilpappahjertet 😉 Sier litt om dere da… Den kule, herlige mammaen er faktisk konatil han som tasser rundt i joggebukse, men likevel er en av de kuleste i gata. Riktig… Han er humoristisk og herlig og har et supert pappahjerte 😄
      Kommentar ble til fanpost her gitt. Og du… Les den høyt for dette pappahjerte 😊 Eller… be han lese det selv fra svenskeland.
      God helg, kjære deg ❤
      Og i tilfelle pappahjerte leser dette: God helg til deg også… og ikke noe dank i svenskeland nå. Hehe 😎

    4. Åååå <3 Fanpost i kommentarfeltet! Så innmari ålreit! Jeg lover å lese denne høyt for Peter når han kommer hjem..
      Du har forresten rett i at vi har mange kjedelige sekunder innimellom, men siden vi syns det er helt normalt, så blir det jaggu koselig det også 😉
      Tror forresten jeg skal printe ut ordene dine og spare til barna blir ungdommer, når jeg kommer til å være verdens teiteste mamma.. Så kan jeg si "Les dette og hold kjeft!"
      Neida 😉 Joda.
      God helg 🙂

    5. Du skriver så fantastisk bra!! Du er herlig ærlig og noe av det jeg liker best ved bloggen din er at du har null snikskryt. Hver eneste kveld gleder jeg meg til å sjekke om du har postet et nytt innlegg. Det blir nesten litt som å begynne på et nytt kapittel i boka som er så bra at du bare ikke klarer å legge den fra deg, den gleden liksom ☺ Jeg er inne i en litt vanskelig periode i livet nå, og det høres sikkert teit ut, men innleggene dine hjelper meg på en måte. Det er noe positivt over det, en liten flukt fra virkeligheten og masse god humor. Jeg vil bare si takk for at du blogger!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg