Å sende hodet på spa

/ Sponset innlegg

Egentid. For et fantastisk ord. Jeg skal innrømme at egentid er noe som fikk en helt ny betydning etter at jeg ble mamma, selv om det nok har stått litt for langt nede på prioriteringslista de siste fem årene.

For det er så lett å tenke på hvor viktig det er å prioritere seg selv, mens det er noe helt annet å få det til i praksis når skittentøyskurven har vokst seg høy og sengene må skiftes på. Det er alltid noe som burde vært gjort – og nettopp derfor er egentid superviktig å prioritere!

For i blant må man bare koble ut, og jeg elsker å sette livet på pause i sofakroken. Med en rykende varm kopp te, Mormors hjemmestrikkede tøfler på føttene, ullpledd, radio, og godt lesestoff i fanget.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Bøkene jeg pløyde gjennom før i tida er for lengst byttet ut med magasiner, og et av dem jeg leser i papirutgave hver måned er Kamille. På mange måter føler jeg Konatil og Kamille kunne vært bestevenninner, for begge syns det er mer ålreit å spre glede istedenfor dårlig samvittighet 😉

Når bladet dumper ned i postkassa vet jeg at verdifull egentid venter, og at jeg kan glede meg til å lese litt om alt. Litt helse, litt samliv, interiør, mat, mote, skjønnhet og reise – inspirerende reportasjer, småstoff og deilig feelgood på en gang.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Det er selvfølgelig viktig å komme til bunns i skittentøyskurven og skifte til rent sengetøy med jevne mellomrom også, men det er vel så viktig å slappe av med feelgood i sofakroken.

Det blir litt som å sende hodet på spa, og det er faktisk en god investering 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Supertilbud!

Noe av det beste jeg vet er når jeg kan dele gode tilbud med leserne mine – og nå kan du få 8 utgaver av Kamille til kun 189,-!

Alle abonnenter får i tillegg Kamille+, som er ekstra sider med eksklusivt innhold – og to ganger i året får man med Kamille Puls også, helt gratis!

Det eneste du trenger å gjøre for å bestille litt egentid i postkassa, er å sende SMS-kode MIL172 til 2205 (1,-)

Abonnementet løper til man sier det opp selv.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

/ God lesning!

7 kommentarer
    1. Hahaha, du skal ikke kimse av litt egentid med “Familien” heller altså 😉 Mener å huske historiene fra virkeligheten kan være ganske så god underholdning!

    2. Litt sent svar fra meg, men nei, det er ikke jeg som driver den kontoen. Hun poster flotte dikt fra andre, mens jeg publiserer mine egne tekster. Håper du vil sjekke ut likevel:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg