Hei, Mr Smartypants!

For bare et par dager siden, oppdaget jeg at Peter hadde postet et blogginnlegg som het “Mitt hemmelige våpen“. Kort fortalt handlet det om at han nå er redd for at jeg ønsker å male gangen før soverommet når jeg setter i gang med å planlegge vårt neste prosjekt.

Peter mener gangen kan vente, og med frykt i øynene tok derfor Mr Smartypants malepenselen i egne hender og satte i gang med det han omtaler som et “høyst effektivt triks” på den ene veggen på det som skal bli vårt nye soverom:

 

 

For med denne kreasjonen på veggen, er det klart mor vil prioritere å bestemme fargevalg til dette rommet før hun gyver løs på gangen!

Men kjære Peter.. Du og jeg snakker jo mye sammen i løpet av en dag, ettersom vi begge har hjemmekontor. Men jeg har jo lenge mistenkt at du lytter med et halvt øre når jeg prater – og nå føler jeg i grunnen at jeg sitter på beviset.

For ikke bare har jeg gjentatte ganger snakket om hvor deilig det er at jeg allerede har kjøpt inn maling til soverommet for lengst..

 

 

Men du var til og med med da jeg kjøpte den.

/ Livet blir i alle fall artigere sammen med et glemsk susehue 🙂

9 kommentarer
    1. Hahaha… Mannfolk!!! Hører bare det de vil høre. Helt typisk, og nå har bevis også 😉

    2. Haha, kjenner absolutt til den at men hører bare med et halvt øre. Lykke til med neste prosjekt 😄 Gleder meg til å se resultatet 👌

    3. Så spenndnde å se hvilken farge dere har valgt der-den grønne dere har malt med var NYDELIG 💓
      Må også spørre hvilke merke genseren din er-kjempefin 😍

    4. Haha, mannfolk i et nøtteskall 😀 dere er virkelig et hærlig par <3 masse lykke til med maleprosjektet ditt, blir nok bra til slutt 🙂 gleder meg til å se resultatet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg