Din mening er gull verdt

/ Sponset innlegg

Jeg har bestandig likt å svare på spørreundersøkelser jeg har fått på mail, og ofte fristes det med en eller annen premie man kan vinne hvis man svarer.

Men jeg har aldri hørt om noen som har vunnet en sånn premie – bortsett fra én venninne som faktisk vant et par joggesko i russetida. Da premien endelig kom i posten, viste skoene seg å være i størrelse 40 – og siden hun selv brukte 36, kan man jo diskutere om det faktisk var en premie eller ei 😉

Da er det veldig mye bedre med en nettside der man faktisk tjener penger ved å svare på spørreundersøkelser! Jeg har vært medlem hos MeningsTorget.no helt siden Peter skrev om det i fjor sommer, og har svart på mange ulike undersøkelser med jevne mellomrom.

Jeg syns det er viktig å dele meningene sine, for tilbakemeldinger er gull verdt for store og små bedrifter som trenger å høre hva vi forbrukere tenker. Og hvis man i tillegg kan få betalt for det, er det jo vinn-vinn! 🙂

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Jeg liker å svare på undersøkelser mens jeg spiser lunsj, det går fort og greit og det tvinger meg til å bruke hodet på en litt annen måte. Så langt i april har jeg blant annet svart på spørsmål om mitt forhold til fast food, reklame, biler og forskjellige husholdningsartikler.

MeningsTorget.no finner du altså betalte undersøkelser, og hver gang man tar del i en spørreundersøkelse, tjener man poeng – selv om man ikke fullfører hele. Poengene er verdt penger, og du velger selv om du ønsker å veksle dem inn i penger via PayPal – eller gjøre dem om til gavekort fra ulike nettbutikker som for eksempel Bokkilden, Kicks, G-sport, H&M, Peppes eller DinSko.

Det jeg liker ekstra godt med MeningsTorget.no, er at de har et eget veldedighetsprogram. Som takk for at du tok deg tid til å svare på en spørreundersøkelse, får en utvalgt veldedig organisasjon også en donasjon på dine vegne. Dette koster deg ingenting – og påvirker heller ikke poengene du får.

Man kan selvfølgelig også velge å donere poengene sine til en veldedig organisasjon istedenfor å bytte dem inn i gavekort eller penger 🙂

Et lite tips fra meg: Når du registrerer deg på MeningsTorget.no er det viktig at du fullfører profilen din så nøyaktig som mulig, så slipper du å svare på undersøkelser om ting du ikke interesserer deg for. Det lønner seg også å oppdatere profilen sin med jevne mellomrom, kanskje har du plutselig fått bleiebarn i hus, eller gått fra “samboer” til “gift”. Da kan det være flere typer undersøkelser som er aktuelle for deg.

Fire ganger i året har MeningsTorget.no dessuten en premietrekning der du kan vinne 35.000 kroner, og man er automatisk med i trekningen når man tar del i spørreundersøkelsene. Jo flere du fyller ut – desto større er vinnersjansene 🙂

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Registrer deg gratis og veldig enkelt her: MeningsTorget.no – det eneste kriteriet er at man må være 18 år eller eldre for å registrere seg og tjene penger.

/ Din mening er gull verdt 🙂

13 kommentarer
    1. Er allerede medlem der og på to andre sider. Fra den ene tjente jeg nok poeng til en DAB+ radio. Veldig kjekt når man har kommet til den tiden at fm-nettet legges ned flere steder. Man kan også velge gavekort på den siden. Svarer på undersøkelser når jeg lager middag om ikke 2 åringen er med å hjelper til å lage middag da. 😉

    2. Jeg synes dessverre ikke 200,- ila av et halvt år er så himla bra. Det er mange andre steder som tilbyr bedre belønning og flere undersøkelser, så man tjener til gavekort fort. Her blir det mye undersøkelser som ikke er tilpasset meg, og jeg får stadig lodd 🙁

    3. 200,- i løpet av et halv år? Det høres veldig rart ut. Bare i går tok jeg to undersøkelser og tjente 120 poeng, den ene handlet om kaffe og den andre om jeg gjenkjente diverse reklamer som har gått de siste fire ukene.

      Hvis du får mange undersøkelser som ikke er tilpasset deg til tross for at du har fylt ut profilen din så nøyaktig som mulig, så kan det kanskje være at du har en veldig “generell” profil sånn at du dessverre faller mellom to stoler.. Jeg kan ikke komme på noen annen grunn til at du ikke får tilbud om flere undersøkelser 🙂

    4. Registrerte meg, men synes det var noe merkelige spørsmål de stilte og spørsmålet om antall barn, kjønn og fødselsdato på disse måtte jeg fylle ut to ganger. Det var voldsomt mye spørsmål ang. jobben og ingenting om fritidsinteresser, det synes jeg var veldig rart. Men det blir spennende å se hvilke undersøkelser jeg får tilbud om! :o)

    5. Ja, dette om barn har jeg også svart på flere ganger – og det skyldes rett og slett at dersom man har barn gir det ofte en pekepinn på hvordan du bruker fritiden din, hva slags aktiviteter du muligens besøker – og også en viss antydning på hvor du handler.

      Det er et kjapt og enkelt spørsmål som ikke avslører personlig informasjon, men som derimot sikrer at du er den rette til en spesiell undersøkelse 🙂 Fødselsdato kan feks gi en pekepinn på om du kjøper inn bleier til husholdningen.
      Fritidsinteresser dukker plutselig opp i en konkret undersøkelse, bare vent og se 😉

    6. Hmm må kanskje melde meg inn der også. Er allerede medlem av M3panel, galluppanelet, infact analyse, Ipsos-i-say, userneeds, og responspanelet. Sistnevnte har kun trekning av noen få gavekort per undersøkelse, men har vunnet opptil flere ganger. Av disse må jeg si jeg er mest fornøyd med galluppanelet å M3 panelet
      med tanke på antall poeng per undersøkelse. Men ja kanskje disse er nok 😊😊

    7. Slenger meg på Anonym her oppe, altså 4 – 6 kr pr undersøkelse ekke mye altså.. I forhold til hvor jækla mange spm og tid man bruker på det der 😛 Ikke er det jo sånn at man får så fryktelig mange undersøkelser i løpet av e måned heller, er vel max 6 dt tk eller sånn, så tullete av de å lokke med penger 😅 Ser jo fler sånne typer lokker med noen tusen kr i mnd osv, det er jo bare tull 😛 Så ja, meningstorget og panelet osv er fint for de som syns det er gøy med undersøkelser, som ikke gjør det her for penger 👍😊

    8. Okei, jeg spør rett fra levra. Hvorfor i alle dager skal jeg gidde å arbeide nesten gratis for meningstorget.no?

    9. Heisann! Jeg er ukentlig leser av bloggen din, og koser meg med de aller fleste innlegg! Du skriver så levende, morsomt og engasjerende at bloggen din er en fryd å lese 🙂 Og annonse/reklameinnleggene du har er også veldig fine, og produktene eller tjenestene du reklamerer for virker veldig bra og passer inn mtp på hvordan blogg du har og hvem du vil nå ut til! Liker spesielt godt at du fronter de vegetariske alternativene til Hälsans kök og Hoff:D
      MEN dette var helbom, og skuffende.. Som flere sier her, det er utrolig tidkrevende å svare på undersøkelsene og belønningen/fortjenesten er minimal, virkelig minimal. Du sier meningen min er gull verdt, veel det meningstorget gir for timesvis med undersøkelser er noen skarve kroner..
      Ser at mange bloggere reklamerer for meningstorget, så regner med det er litt penger i det for dere. Men ikke for oss, “timelønnen” på dette er nærmeste lik null og man skal svare på mye, og bruke myye tid for å få utbetalt noe eller få et gavekort..
      Håper du tar dette til deg, og tenker over om du vil fortsette samarbeidet med meningstorget.
      For ikke å virke for kvass; Du er en super blogger og jeg digger virkelig bloggen din 😀 😀
      Hilsen jente 25

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg