Hyttekontoret

Endelig er det fredag, og om få strakser ruller vi avsted til hytta til Peters foreldre på Kongsvinger. Hvert år er det like mye spenning i lufta for Pappahjerte og Konatil… For glem at hytta har utedo og hverken strøm eller vann – ta fra to bloggere mobildekningen, og det blir skikkelig action!

I fjor fant jeg riktignok antydning til nettforbindelse på toppen av bakken der vi parkerer bilen, og opprettet liksågodt et provisorisk hyttekontor der 😉

I helgen skal svigermor feires med brask og bram – og hele slekta skal samles på hytta. Jeg er i grunnen ganske spent, for etter at vi kom hjem fra påskeferie for en måned siden, postet jeg et innlegg som het “Påske med familien armer og bein”. Og i dag tidlig gikk det opp for meg at i påsken var vi bare halve familien Kihlman på tur. Denne helgen kommer hele. Rubbel og bit.

Men jeg er klar! Det blir moro, det er meldt strålende vær, og jeg har alle intensjoner om å snike meg unna samtlige former for Quiz. Vet ikke hva det er med spørsmål og svar i alle former og fasonger, men hele familien Kihlman elsker det. Egentlig et lite under at en quiz-hater som meg er tatt inn i varmen.. 🙂

Vi hørs forhåpentligvis fra hyttekontoret blant kongler og mygg – uansett skal jeg i alle fall prøve å få oppdatert Snap i løpet av helgen! (umulius82)

 

/ God fredag!

11 kommentarer
    1. Hæ, quiz er jo såå morsomt!😃
      (Forresten, tror noe har skjedd med bloggdesignet/oppsettet/hvadetnåennheter ditt😕)

    2. Det kan vel ikke være så vanskelig å poste et innlegg du har skrevet på forhånd? Du sier dere ikke har hatt en eneste fridag på mange år, er det ikke blogginnlegg du skriver på kveldene da?

    3. Hvor på Kongsvinger har de hytte? ☺️ Jeg er derfra seh 😉 De har utbedra nettet en del, så kan hende det er bedre enn det var i fjor, 🤞🏻 for det 😄 Uansett, kos dere masse 😊😊

    4. Hahaha;) Etter din stillhet å dømme har de enten tvunget deg til å være med på quiz eller du har ikke klart å lokalisere nettsignalene;) Eller du koser deg noe helt vanvittig og det håper jeg mest!

    5. Takk for sånne bloggere som deg!!
      .. og mannen din!
      #du vet du er småbarnsmor da du prioriterer konatil og pappahjerte som lesestoff på senga.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg