Ikke bare en spire

Etter at jeg for et par uker siden så meg nødt til å kaste den minste av mine to avokadosteiner fordi den lignet mer og mer på en daddel – har jeg satset alt på min gjenværende superstein.

Og med fare for å bli både filosofisk og dyp; det viser seg altså at man aldri må gi opp håpet – og aldri miste trua! For når selv en robust stein kan sprekke opp og våkne til liv ved kun å få jevnlig påfyll av friskt vann og et par godord i ny og ne, så er det håp for oss alle 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg er litt på grubleren for tida, for jeg er ikke så flink til å stenge ting ute. Jeg tar dere inn, alle dere som sender meg så mange tilbakemeldinger av ulike slag. Enten det er på mail eller på snapchat eller i innboksen på facebook: Det er mange av dere som ikke har det så lett. Som opplever hverdagen som en kamp, enten dere lever med vold, har psykiske eller fysiske utfordringer, lever med mobbing, eller bærer på grusomme ting dere opplevde i barndommen.

Jeg har dere i tankene mine, enda jeg sikkert burde klart å distansere meg sånn at jeg ikke blir så sliten. Men det klarer jeg ikke. Dessuten tenker jeg at dere trenger alle de gode tankene dere kan få. Og selv om det sikkert høres rart ut, så er denne lille avokado-fighteren min til alle dere som kjemper. Dere vet hvem dere er.

Og selv om det ser mørkt ut nå, så er det ikke dermed sagt at det kommer til å være sånn for resten av livet. Når en stein kan åpne seg å våkne til liv på grunn av litt vann og noen heiarop, er det som sagt håp for oss alle.

Jeg heier på dere! ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

/

14 kommentarer
    1. 💖 du er et fantastisk menneske. Slike som deg gjør verden vår til et bedre sted og være 💖💖💛

    2. Kjære konatil! 💜 Det er godt å høre at vi er flere som tar innover oss både vårt eget og alle andre sitt.. Kjente meg så godt igjen i teksten din her at jeg måtte gråte en liten skvett 🙂 Du er herlig og tekstene du skriver på bloggen din går rett i hjertet! 🙂

    3. Ble rørt av denne teksten! Du skriver fantastisk bra og det skinner så godt igjennom hvilket varmt og omsorgsfullt menneske du er. Kona til har blitt nr. 1 på listen over de faste bloggene jeg leser 🙂

    4. Så god du er!❤️
      Du må være et av de varmeste menneskene jeg noen sinne har kommet over, og selv om jeg bare leser bloggen og følger deg på snap og Instagram, så er jeg sikker på at jeg hadde likt veldig godt å blitt kjent med deg sånn helt personlig❤️ Fortsett på samme viset, fine Christina❤️ Jeg digger deg!❤️😁

    5. For et vakkert og varmt innlegg🌼Du er ekte,ærlig og utrolig reflektert.Ønsker deg og din fine familie en fantastisk sommer☀️🌹

    6. Takk for veldig fine ord! Det satte jeg pris på, virkelig. Særlig når man føler seg litt teit som skriver akkurat det man tenker, men jeg tok en sjanse og postet det 🙂 Godt å høre vi er flere som tar ting inn. På godt og vondt <3

    7. Jeg har aldri kommentert bloggen din før, selv om jeg har lest den fra starten, men jeg har skrevet noen ord med deg på fb og nevnt det at jeg sliter med angst og depresjon av forskjellige grunner. Du ga meg et så godt svar og jeg syns det er så bra at du bryr deg sånn om leserne dine!
      Du er rett og slett fantastisk. Ei flott dame med et stort hjerte. Håper du er klar over det selv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg