Barnas høstfavoritter

/ Annonse

Hver høst minner meg fortsatt om skolestart, og hvor spennende det var å kjøpe inn bokbind, tomme kladdebøker og nye penner til pennalet. Men aller viktigst var selvfølgelig det man skulle ha på seg første skoledag!

For nytt antrekk måtte til, og det var veldig viktig at de nye klærne fikk ligge på vent til den store dagen. Sånn i ettertid kan det nesten sammenlignes med hvor høytidelig det er å skulle ta på seg bunaden på 17. mai 😉

Nå er det enda et år igjen til vi har en skolestarter i hus – men høstgarderoben trenger definitivt påfyll hos barnehagebarn også. Og akkurat nå har Lindex alt man trenger til skole- eller barnehagestart!

Og hva er vel bedre enn å finne alt man trenger på ett sted, enten det er til solskinnsdager, regnværsdager, varme eller kalde høstdager? Lindex har alt, og plaggene finnes i størrelsene 86 til 170. Her er det med andre ord store muligheter for å finne nye favoritter til både små og store barn 🙂

Bare se på alle disse godbitene!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
En finstrikket bomullskjole blir med ett en prinsesse verdig med riktige accessoirer 😉
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Sjekk frynsene nederst på jeansen, da.. Smelt
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Caps må til på tøffe gutter 🙂
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Vend venstre øre til for et “nope”..
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
… Eller venstre side av jakka for et “yup” 😉
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Når man har en Pappa som har bodd i Japan..
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Kjole med tyll – kan det bli bedre? Tips: Funker som nattkjole også, om den nektes å tas av.. 😉
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Påfyllspause i skyggen..
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Mitt favorittantrekk! Jeansen er i tillegg så myk at jeg gjerne skulle hatt en selv…
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Gullskjørt og høstens ultimate favorittgenser 🙂
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Deilig med spreke farger til gutta også!
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Miks og match – uendelig med muligheter 🙂
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Gull funker dessuten til alt..
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Og denne jakka Love it!
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Voksenstørrelse hadde ikke vært dumt! Hilsen misunnelig mamma 😉
 

Det er ikke mange ukene til vi må fiske fram ullundertøyet igjen, og det gleder mitt hjerte å se de herlige fargene og spreke printene denne høsten! Her er det også miks og match som gjelder – og alt er såklart lov! 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Helt forelska i ullstillongsen med dyremønster 🙂
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Det er altså så mye fint å velge mellom, og dette var bare noen av høstnyhetene! Alle våre favoritter og mye mer til, finner du hos Lindex 🙂

/ Vi er klare for høsten

15 kommentarer
    1. Sååå masse søte klær! Selv har jeg alltid elsket skolestart, det er som du sier, noe hellig med de nye klærne. Jeg husker det var DØDSVIKTIG for meg. Bare mamma og jeg ute på shopping, jeg har nemlig en lillebror som aldri har vært noe særlig opptatt av den handlerunden der 😂 Vi har også en som starter på skolen til neste år, og spør du meg er det helt sykt at de blir store så fort!!

    2. Dødsviktig ja, der sa du det! Så koselig å tenke tilbake på da, bare du og mamma på shopping 🙂 Orker nesten ikke tenke på at barnehagetida er over om ett år! De sa det kom til å gå fort – men dette var jeg ikke forberedt på.. <3

    3. Den blågrønne genseren på det nederste bildet, er det også ull? Den var så utrolig fin, men fant den ikke på Lindex sin side 🙁

    4. Hva tenker du om at dere bruker barna såpass aktivt i reklamer? Det er greit nok at ansiktene ikke vises, men de brukes jo like fullt som objekter for at mor og far (og Lindex) skal tjener penger. De er jo ikke store nok til å kunne samtykke/si nei til å bli eksponert og brukt på denne måten. Hva tror du de tenker om dette når blir store nok til å forstå?
      Et bilde her og der av et bakhode eller ei søt barnehånd som holder ei bok osv, er en ting. Rene reklamebilder som disse, hvor de små kroppene blir brukt som utstillingsdukker er kanskje i overkant? Jeg regner med dere har vurdert det dithen at dere er komfortable med å bruke barna til reklame, men jeg må innrømme at jeg synes det er litt drøyt:/

    5. Der han skriver at det er en grei byttehandel å gjøre for å få mat på bordet? At barna må da kunne bidra med såpass?:p
      Jeg er uenig. De aller, aller fleste barn må ikke bidra med noe som helst for å opprettholde levebrødet til foreldrene sine. Synes nesten det er rart at det er lov å bruke barn som ikke aner hva de er med på. “Vi utnytter ikke barna” skriver Peter. Å utnytte står i ordboken forklart som; dra fordel av. Og det er jo akkurat det dere gjør? Dere setter pengene dere får for disse bildene høyere enn dere setter deres egne barn. Tror dere oppriktig at plutten ville stilt opp på disse bildene i en alder av f.eks 10 når han er stor nok til å skjønne formålet?
      Jeg skjønner at man må leve av noe, og at deres jobb engang dreier seg om eksponering. Men vær så snill; bruk dere selv, ikke barna!

    6. Oi, her var det mye negativitet. Syns bildene var kjempeflotte, og det virker som dere gjør en fantastisk jobb som foreldre. Ha en fin lørdag videre😊

    7. Om klærne var hele poenget så er absolutt oppdraget utført 🙂 Det hadde bare vært hyggelig å se noen blide fjes også, selv om jeg selvfølgelig respekterer valget du og P har tatt.. I dagens tider er det synd at man må ta slike forhåndsregler!

    8. 👆…og jeg undrer meg over det enorme behovet for å se bilder av barns ansikt på internett i dagens samfunn..

    9. Kjersti: Nei, absolutt ikke noe behov jeg har. Men jeg synes det får bloggen til å virke så uferdig på en måte. Skal man ikke vise innlegg av ansiktene deres synes jeg heller ikke de trenger vise noe av kroppen deres, og det er min mening! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg