Spørsmålsrunde!

Bare den siste uka er det (uvisst hvorfor) fem stykker som har sendt meg snap og lurt på om jeg ikke kan ha spørsmålsrunde igjen snart. Enten betyr det at de har noen saftige spørsmål på lur, eller så elsker de bare å lese andres 😉

Og siden vi fortsatt er på ferie og ferielivet går sin vante gang her nede i Spania – så kan det jo passe bra med et lite avbrekk fra sol og strand her på bloggen også!

Sist gang ble det litt i overkant da flere kom med 6-7 spørsmål hver, så begrens det veldig gjerne til ett eller to. Men så kan det jo såklart være at det ikke er så mange spørsmål å stille – men hvis du lurer på noe, så husk en ting, da.

Pappa leser bloggen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

/ Fyr løs! 😉

38 kommentarer
    1. Hei, så gøy med spørsmålsrunde!
      1. Hvor ville din drømmeferie funnet sted, og hvorfor?
      2. Beskriv det rareste du noen gang har drømt (mens du sover), hvis du husker noe 😊

    2. Liker bloggen din så utrolig godt! Du er så herlig ærlig også er bloggen totalt fri for snikskryt. Det tror jeg faktisk er noe av det jeg liker aller best 🙂 Jeg lurer på hvor du handler klær, jeg😅 Du har så god smak!

    3. Så gøy med spørsmålsrunde!:)
      1) Hva er det beste/artigste du gjør sammen med barna?
      2) Var det en lettelse å få barn og kunne si at du var hjemme i permisjon, istedenfor å være den som var ufør?

    4. Er det 100% sikkert at dere ikke skal/vil få flere barn?
      Hvor gammel var du da du først drakk deg full?

    5. Leste et sted at du kanskje skal ta tatovering, dritkult! Hva/ hvor vil du ta? 🙂
      Hvis du ikke jobbet som blogger, hva annet kunne du tenke deg å gjøre?

    6. 1)Hvilken andre navn vurderte dere til barna?
      2) hvorfor ble der akkuratt Gustav og Nora, som navn til barna?

    7. Hva heter din yndlingsparfyme?
      Hvilken hudpleie serie bruker du?
      😊Tusen takke for en kjempefin blogg😊

    8. Rart spørsmål, men hvordan spiser du seigmenn?
      Jeg og noen venner har lagt merke til at det finnes ihvertfall tre forskjellige måter. De som putter hele i munnen, de som spiser halve om gangen og de som må spise armer, bein, hodet og kropp hver for seg.

    9. Off… Blir litt småuggen når jeg leser enkelte av spørsmålene. Litt FOR private ting enkelte spør om synes jeg. Du bestemmer jo heldigvis hva du svarer på :).
      1) Digger humoren din. Hvem er din favorittkomiker?
      2) Samme som en over her, liker klesstilen din. Hvor kjøper du dine klær?

    10. Hva jobbet du med før bloggen?
      Har du noe utdannelse?
      Takk for en tvers gjennom ekte og morsom blogg!:-)

    11. Er tidligere jobb for privat? Hvor tander skal man være i dette lukkede samfunnet.. folk altså!
      Hva gjør du når du har alenekvelder og skal kose deg maksimalt?:-)
      Har dere vennepar med barn dere henger sammen med?

    12. Hva tenker du om Anne B og hennes konservative holdninger?
      Ville du selv presset barna dine så hardt?
      Ville du selv kastet halloween godteri?
      Ville du selv latt mannen betale alle datene?

    13. Flirte høyt da jeg leste spm til Trine… you go Trine.
      Har registrert at min venninne studerer seigmannen før hun biter hodet av den.. forstå det den som kan .
      Den er jo så liten så det går to-tre i samme jafs. Jeg sorterer i samme farge da…
      Tror vi er litt sære Trine men det er gøy.. hvordan spiser du seigmann Trine?
      Kona til . Hvor mange bamsemums får du inn i munnen på en gang. ? Kan du og mannen ta en liten konkuransse på det og videokjøre det.
      God kveld fra bamse

    14. Så gøy med spørsmålsrunde! Gleder meg til svarene (og spørsmålene)…;)
      Jeg lurer litt på dette med hverdagen.. din kjære ektemann er jo litt rotehue (ref bager som ikke pakkes ut ol). Blir du ikke irritert av det? Hvordan takler dere slik hverdagsirritasjon? Noen konkrete tips?
      Hvilket reality-konsept ville du deltatt i dersom du måtte velge? Hvorfor?
      🙂

    15. Savner du og ha vanlig jobb, altså gå til jobb, en annen plass og ha kollegaer? blir det ikke fort litt kjedelig om du er hjemme hele dagen? Med peter? Jeg tror det er viktig og ha en jobb og gå til, møte andre folk og komme seg ut/vekk litt😄Men det er ikke sikkert det er noe for deg/dere.

    16. Hvor mange timer PR dag bruker du på bloggen? Selv er jeg nattevakt i helsevesenet hvor jeg har 10 timersvakter. Hvorfor er du så i mot brus? Hender det du og Peter gjør som oss vanlig dødelige å spiser eks mc donaldsmat på sofaen med en film etterfulgt av smågodt når barna er i seng? Eller er du helsefreak hele tiden?😅

    17. Bloggen din er vaksinert mot jåleri – derfor digger jeg den!
      Hva setter du aller mest pris på ved å være mamma?

    18. 1. Hva i alle dager skjer med Gjesterommet? We miss you!!
      2. Apropos seigmenn/bamsemums. Hvor mange bamsemums klarer du å spise på ett minutt? Vanskeligere enn du tror!
      Jeg spiser alltid seigmennene med beina først, så magen, så armene så hodet. Og hodet deler jeg på tvers i kjeften før den slukes 😂

    19. Hei, så gøy med spørsmålsrunde! 😍
      Jeg lurer på hvordan det er å ha faste blorgglesere? Tenker dere på det innimellom, at vi er en ukjent gjeng med fans som ler og gråter med dere gjennom hverdagen? Det er rart hvordan det er, men hadde jeg sett deg på butikken hadde jeg følt jeg kjente deg og sikkert sagt noe kleint som “hei! Du liker solo du og ja!” Og blitt litt starstruck. Haha!

    20. Christina altså, du er virkelig ei likanes dame!!
      High 5 😁
      Hvordan går det med strikketøyet om da’n da? (lol) 😅
      Har barna noen ting du har “separasjonsangst” for, som betyr ekstra mye for deg? ting/klær fra de var små etc.?

    21. Kunne du ordnet barnevakt å overrasket Peter med en liten kjærestetur? Hvor mye tjener du på bloggen? Kjøper du bare merkeklær til barna?

    22. Hva skulle du ønske noen fortalte deg om livet etter at du ble mor? Fra en time til en annen forandrer livet seg helt. Følelsene dine, friheten din, tankene dine, alt blir jo snudd på hodet! Man kan være så forberedt man bare vil, men det kan umulig være bare meg som fikk et lite sjokk!

    23. Digger bloggen din! Etter å ha lest det siste innlegget ditt, lurer jeg egentlig på hva hadde du på deg da du malte hjemme sist? Og hva skal du ha på/eller ikke ha på da du skal male neste gang? Haha!
      Ellers så lurer jeg på muligheten for at du og Peter få dere en youtube-kanal?
      Og hva du ville bli da du var liten?

    24. Gikk du mye opp i vekt da du gikk gravid? Hvor øang tid tok det å gå ned igjen?
      Hilsen noen som sliter litt 😉

    25. Er du snart ferdig med å informere oss hvor dårlig Peter er til å pakke ut? Det er begrenset hvor lenge det er morsomt 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg