Sayonara September!

September får jo ben å gå på når man reiser ti dager på ferie til Spania.. Men jeg syns likevel den måneden går fort hvert eneste år, og det er egentlig litt rart med tanke på at jeg helst skulle beholdt sommeren to-tre måneder til 🙂

Men nå er det oktober, jeg innser at jeg fortsatt ikke har spist fårikål – så her er det mye bra i vente! Men først, en liten oppsummering av september.

SEPTEMBER

Beste kjøp
Helt klart de to leselampene til å ha over senga! Endelig kan vi lese på sengekanten igjen, uten å måtte slåss om hvem av oss må stå opp for å slå av lyset i taklampa. Luksus.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Beste bomkjøp
Selv om jeg for lengst har bestemt meg for ikke å kjøpe sånne bitte-bittesmå søte, grønne planter når jeg er i blomsterbutikken, så fant jeg en liten en som så ut som et kruspersille-hode da jeg var innom sist. Klarte såklart ikke gå forbi denne dagen heller, og planta har allerede tatt kvelden. For lite eller for mye vann, jeg klarer aldri knekke koden. Men nå har jeg lært, ingen flere bitte-bittesmå søte, grønne planter.

 

Peter-øyeblikk
Da jeg fikk kose meg 20 timer på kurs forrige helg, og Peter styrte skuta her hjemme. Ingenting er som å komme hjem til to småtasser som ivrig forteller om alt det morsomme de har funnet på sammen med pappa!

 

Christina-øyeblikk
I forrige uke viste jeg finger’n til en bilist mens jeg hang på tuta. Det er ganske barnslig, men når du er så tjukk i huet at du foretar en forbikjøring forbi TO biler og én BUSS, da er det lov å bli både redd og oppgitt. Det er et under at det gikk bra, men det hjalp vel ikke stort at jeg vifta med fingeren.

 

Fullførte prosjekt
Nå er soverommet ferdig, og jeg innser at en kjempefin farge, samt bilder på veggene – virkelig gjør susen! Soverommet har blitt mitt nye yndlingsrom og jeg blir helt varm i hjertet bare jeg titter inn. Og jeg som trodde veggfarge bare var veggfarge!

 

Prosjekt som videreføres til neste måned
Blir det for rart å male hele stua i samme blåfarge som vi valgte til soverommet? Hvis ikke.. Hello 🙂 En ting er i alle fall sikkert, de grå veggene i stua skal fornyes! Farger ♥
Også skal podcasten “Gjesterommet” på lufta igjen. Det gledes 🙂

 

Herligste øyeblikk
Når man er redd for å fly, og kan klype seg i armen fordi både tur og retur gikk som smurt! Ikke en liten turbulens, ingen hjerteklapp, ingenting. Og eksemplariske barn på toppen av det hele – det føles nesten som en drøm.

 

Blondeste øyeblikk
Da jeg så Bloggerne-episoden fra årets Vixen Blog Awards, og ble vitne til regelrett drittslenging bak lukkede dører. Jeg var jo på Vixen selv, og der virket det som alle var venner.. Haha, så feil kan man ta 🙂

 

Bilde som aldri havnet på bloggen
Dette postet jeg visst aldri.. 😉


 

Friskus
Jeg har spist mengder med grønnsaker! Og ikke vet jeg, men både ungene og Peter har vært skikkelig forkjøla nå. Jeg har bare blitt litt harkete i halsen og veldig trøtt i trynet – så jeg lurer på om inntaket kan ha gjort susen.

 

Daffus
Trening har det blitt dårlig med de siste ukene, og jeg innser hvor fort man kan bli støttemedlem på et treningsstudio. Men jeg tenker at jeg i alle fall bidrar slik at senteret forhåpentligvis ikke blir lagt ned med det første.. Også er det bare å komme seg tilbake på hesten igjen.

 

Favoritt-blogginnlegg
Innlegget om blomsten! Buhu ♥ Den lille blomsten

 

Yndlingssanger
Charlotte Gainsbourg – Deadly Valentine
Post Malone feat. 21 Savage – Rockstar
Sofi Tukker – Best friend

 

/ Takk for nå september – og velkommen oktober, håper du blir fin!

13 kommentarer
    1. Jeg har også flyskrekk som dukket opp etter at jeg ble mor. Før var det mer ubehag. Jeg synes det hjelper veldig å prate med flyvertinnene hvis det er turbulens og jeg kjenner på angsten. Vi er tøffe som kaster oss ut i det :-). Gleder meg forresten til dere er tilbake med Gjesterommet! 👍

    2. Beste bomkjøp? Hmm.. Burde det ikke hete største bomkjøp eller værste bomkjøp? For ett bomkjøp er vel aldri bra eller..? Hilsen ei som bare måå kommentere sånne ting, sorry 😉

    3. Hahaha, nå måtte jeg le, for hvis du ser i de forrige oppsummeringsinnleggene har jeg skrevet “Verste bomkjøp”! Jeg fikk det bare for meg at jeg ville endre det til “beste” – for det hørtes ikke så negativt ut, hahaha. Morsomt at du la merke til det, og du har jo helt rett såklart. Mulig jeg endrer det tilbake om en måned 😉

    4. Jeg var heller ikke redd før jeg ble mor! Så da har vi kanskje funnet årsaken, i det minste 😉 Som en pilot sa til Mormor en gang; hvis du er redd for å fly, da flyr du altfor lite! Så vi får vel bare fortsette å kaste oss ut i det 🙂

    5. Haha det har jeg ikke lagt merke til.. men jeg må bare kommentere når sånt dukker opp, det er en kronisk sykdom jeg har *kremt* 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg