Ny fast spalte!

Det er noe jeg har tenkt på veldig lenge, og det er at jeg tror det er på høy tid å lage en fast ukentlig spalte på bloggen!


 

For bortsett fra oppsummeringsinnlegget jeg lager i slutten av hver måned, har jeg faktisk ingen faste poster på programmet til Kona til. Med andre ord er det jo absolutt på tide 🙂

Ideen har jeg som sagt tenkt på en stund, og jeg blir minnet på den omtrent daglig på Snapchat. Det har seg nemlig sånn, at hver gang jeg legger ut en liten story på Snap, får jeg snapper i retur fra mine trivelige følgere.

Stort sett er det reaksjoner på det jeg legger ut – for jeg pleier jo ganske ofte å spørre om ting. For det må jeg bare si, jeg har da ikke tenkt til å ha “min personlige google” (som jeg kaller følgerne mine) – uten å bruke den! Slik luksus må jeg jo bare benytte meg av 😉

Og siden jeg ofte spør, får jeg svar – hvilket betyr at jeg hver eneste dag lærer noe nytt! Som i går for eksempel – da var det en observant følger som hadde sett på snapstoryen til min mann, at vi hadde lyng i en blomsterpotte på kjøkkenbordet. Og det skulle man ikke ha – for det betyr visst ulykke. Aldri hørt før, lærte noe nytt!

En typisk ting jeg kunne delt videre i denne nye, faste spalten min. Jeg tror det kommer til å bli artig, og jeg gleder meg allerede til å komme i gang!


 

Jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle spalten enda – men akkurat det satser jeg på kommer til å løse seg ganske kjapt. For jeg er jo så heldig at jeg har min personlige google som pleier å komme meg til unnsetning 😉
 

/ Alle triks og tips og ny lærdom blir selvfølgelig videreformidlet anonymt

12 kommentarer
    1. Artig ny spalte, gler meg til å lese! 😄 Forslag til navn: “Google svarer” eller “Google har svart!” (Liten referanse til “William har svart”/Skam) 😉

    2. Hva med Opplysningskontoret?
      Eller litt fancy «En passent» (uttales ann passang 😂),det er fransk for «i forbifarten»,og brukes ofte i samtaler hvis man bare skal si noe i full fart mens man kanskje egentlig snakker om noe annet 👍🏼

    3. Shit! Vi har også lyng i en potte på kjøkkenbordet, OG en i stua! Ble frister til å sette de ut fort som fy hahah

    4. Hva men å kalle spalten “min personlige google”? 🙂 Som du selv skriver, så er det jo det du kaller dem 😀 Litt usikker på hva denne spalten skal være, men det virker som om det kan være innlegg der du deler noen form for hverdagslige tips? 🙂 Så syntes det navnet hadde passet supert, da ingen andre har noe lignende! 😀

    5. Haha. Det med lyngen sendte jeg dere begge en video om forrige uke etter og ha sett bilde av kjökkenet 🙂
      Det betyr dessverre ikke bare ulykke, men også död. Tydeligvis VELDIG farlig og ha inne.. men ptja, jeg har hatt det i mange år og jeg lever da enda 😉 Lykke til med Snoogle 😀

    6. Om ei Snoogle; som er vettugt.
      tenkte på atte ‘konatil’ bakvendt er ‘LitaNok’…ehh…så da, lita nok spalte…ahhh glem det…jeg er en ninja idag så nå forsvinner jeg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg