To ganger Folkets Favoritt!

I går kveld satt jeg sammen med søstra mi i sofaen da jeg plutselig oppdaget at semifinalistene til årets Vixen Influencer Awards er klare. Jeg scrollet meg gjennom kategoriene og så at Peter var nominert i “Årets Livsstil” og “Årets Gullpenn” – før jeg jaggu fant både herr og fru under “Folkets Favoritt”!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Eller, jeg har ikke helt vent meg til nytt etternavn enda, så jeg skjønte ikke at “Christina Kihlman” var meg, før jeg så “Kona Til” i parentes..

Men FY FLATE! Ikke for å underdrive det faktum at Peter er nominert i hele tre kategorier, altså..  Men jeg har faktisk ikke ord for hvor vanvittig takknemlig jeg er for å finne navnet mitt under den gjeveste kategorien av dem alle.

Folkets Favoritt! Den henger så høyt at jeg blir helt svimmel av tanken på å være én av ti i denne gruppa.

Det kom noen tårer da jeg forstod at denne lille, rare bloggen faktisk er nominert. For etter to år, kan jeg fortsatt ikke svare på hva denne bloggen egentlig handler om. Det er liksom alt og ingenting – de store og de små tingene, og dette gjør meg vel bare ekstra takknemlig.

Konkurransen er såklart beinhard – og jeg er overbevist om at det kommer til å hagle inn med stemmer hos både den ene og den andre i denne gruppa, for makan til konkurrenter har jeg aldri vært borti. Sjekk den gjengen!

Det er nå konkurransen starter for alvor – og man kan avgi stemme hver 12. time. Men uansett hva som skjer: Tusen, tusen takk til alle dere som tok dere tid til å sende inn en nominasjon! Dette kommer jeg til å leve lenge på ♥

Stem på favorittene dine her!

/ God lørdag, folkens

14 kommentarer
    1. Så gøy, gratulerer! Jeg har lest bloggen din en god stund, og liker den veldig godt. Du fortjener å bli Folkets favoritt! Så jeg har stemt på både Peter og deg. Lykke til!

    2. Har stemt på dere. :o) Mulig det er dyktige bloggere du er nominert sammen med, men jeg har ikke hørt om noen utenom dere to og Sophie Elise… Jeg er ikke helt i målgruppa heller vil jeg tro. :o)

    3. Hadde aldri trodd at jeg en gammel kjærring fra nord skulle gå inn på nettet og stemme på noen. Men nå er det gjort fru Kilman . Måtte du vinne. Jeg skal huske på deg og stikke innom og stemme. Jeg fyller snart år og blir 76 . Liker bloggen din.
      Hilsen trudelutt .

    4. Og jeg klarte jo selvfølgelig ikke å la være å legge merke til at de ikke klarer å bestemme seg for hvordan dere staver etternavnet 😂

    5. Jeg lo høyt da jeg så det – familien har nemlig advart meg om at de samler på nye måter å stave navnet på! Og nå ser jeg jo at det bare er å venne seg til å si “jeg-kan-stave-det-for-deg” først som sist, haha 🙂

    6. Ikke bare har “trudelutt” bestandig vært et av de triveligste ordene jeg vet om – men nå fikk det jo ekstra hyggelige assosiasjoner. “Gammel kjærring” fra nord på 76 år, tusen takk for at du liker bloggen min og for at du stemmer på meg! Nå ble jeg glad 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg