Nye hyller

Jeg er som kjent ganske sikker på at jeg har Norgesrekord i beslutningsvegring, selv det å få hengt opp ting på veggene er en utfordring. Kanskje er det nettopp derfor det føles så innmari godt når det endelig løsner 😉

For det er et helt år siden jeg malte TV-veggen i stua blå, noe som forøvrig er det smarteste jeg har gjort i dette huset siden vi flyttet inn. Jeg skjønner egentlig ikke hvordan det hadde seg at jeg gikk for nettopp den blåfargen, for jeg hadde aldri hørt om den før – kun sett et tilfeldig bilde på Instagram.

Men da jeg så den, var jeg skråsikker på at jeg hadde funnet den riktige fargen, og det viste seg å være rett. Det går faktisk ikke en dag uten at jeg tenker på at den blå veggen bare blir finere og finere! Den endrer farge flere ganger om dagen og er like fin i dagslys som på kveldstid.

Før jeg malte, var jeg litt skeptisk til om det var “nok” å male bare én vegg, men det har jeg ikke tenkt over siden. Dessuten er det overraskende behagelig for øynene å se på TV med en mørk bakgrunn – det anbefales på det sterkeste!

Men tross den behagelige fargen, har veggen liksom manglet noe. Den har føltes litt tom, og spørsmålet har vært hva jeg skulle henge opp når jeg har en tendens til å føle at det fort kan bli litt “mye greier rundt TV´en”, med hyller og bilder og stæsj. Det må liksom være en “rolig” vegg uten for mye støy.

Og nettopp derfor har det blitt med grublingen, og veggen har stått tom i ett år. Helt til nå.

For i helgen ramlet jeg over disse hyllene i en møbelbutikk. Og det sa bare “Pling!” og “Plong!” og “Bingo!” – for disse hyllene var akkurat det jeg var på utkikk etter, og som skapt for veggen min!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Endelig fikk forlovergaven jeg fikk av lillesøster en skikkelig hedersplass ♥
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Så skulle du om mulig ha like mye beslutningsvegring som meg, så er mitt tips å hoppe i det! Mal den veggen, heng opp de bildene, eller skru opp de hyllene – og skulle det bli helt krise, finnes det både sparkel og andre malingsfarger å få tak i 🙂
 

/ God mandag!

19 kommentarer
    1. Hva heter blåfargen og hvor har du kjøpt hyllene? Akkurat malt hele stua mi blå og trenger som deg hyller på veggen ☺️

    2. Det ble uutroolig fint🤗👍👍👍nydelig blåfarge å de hyllene var perfekte!! Og det er ikke du som har norgesrekord i beslutningsvegring, det har jeg desverre jeg…😏jeg er håpløs🤔får ikke gjort noe jeg for jeg får ikke bestemt meg🤔🤔🤔du har jo vært superflink!👏👏👏

    3. Jeg har det motsatt jeg! Bare hopper i alt! Uten å tenke meg godt nok om. Byr på gleder og utfordringer det også😂

    4. Så gøy! Hyllene heter “Paulo” og jeg kjøpte dem på Bohus 🙂 Fargen er “The Abyss” fra Jotun. Lykke til med opphenging! Det meste blir fint på blå bakgrunn 😉

    5. Da vet du jo hvordan det føles.. Utrolig slitsomt til tider! Eneste fordelen er jo hvor utrolig ålreit det er når man endelig får bestemt seg, hehe 🙂 Lykke til i 2018, kanskje det blir året det løsner!

    6. Så fint 🙂 helt enig i at det må være «rolig» rundt tv?en og mørk vegg, det skal jeg vurdere for det så godt ut.

    7. De hyllene vil jeg ha på mitt nye fine blåe soverom! 😀😀 nydelig! Vi er forøvrig flere med beslutningsvegring. Det gamle soverommet ble ikke stylet før vi skulle selge. Håper ting skjer litt raskere denne gangen. 😅

    8. Fant akkurat de samme hyllene på europris en tid tilbake. De hadde ikke den doble store, men verdt en kikk der også!

    9. Åååå, gjett om jeg kjenner igjen det opplegget der, hahahaha! Peter sa det faktisk i forrige uke, la oss bare tenke at vi skal gjøre klart huset for salg – også blir vi boende.. 😀
      Lykke til med beslutningsvegringen – og det nye fine blå soverommet! Blir bra detta 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg