Mammas bursdagsoverraskelse

Kjære Mamma – dette innlegget inneholder bursdagsgave-spoiler, så vent med å lese til i kveld 

Denne uka hadde moren min bursdag, og for å være ærlig er det altfor tett etter jul. Dette har nemlig bydd på skikkelig hodebry for meg så lenge jeg kan huske, for alle gaveønskene hennes ble jo brukt opp til jul!

Nå skal det sies at hun bestandig har vært en utfordring å finne gaver til, for ønskene hennes har med årene gått fra “snille barn” til “Ikke kjøp noe, jeg har det jeg trenger”.

Men i år ville vi finne på noe hyggelig, og det var lillesøster som satte i gang idémyldringen da hun lurte på om vi ikke skulle spleise på en konsertbillett eller noe annet kulturelt. Og sånn begynte ballen å rulle, telefoner ble tatt, datoer sjekket ut, og resultatet ble en skikkelig trivelig bursdagsgave jeg håper Mamma blir glad for!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Jeg elsker å snekre sammen hjemmesydde gavekort, med klipping og liming og forklarende tekst 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Lørdag må du pakke ↑, mutter’n – for da skal Gjengen på tur!
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Dette er altså Gjengen ❤️
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
.. og vi skal kjøre 
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 kvelden avsluttes på Nationaltheatret sammen med Else ☀️
 

Årets gave er altså at familiens damer skal på Oslotur, og jeg gleder meg som en liten unge 🙂

Jeg føler dette er mer enn bare en bursdagsgave, for fjoråret gjorde noe med oss. Vi mistet en bestefar, pappa og ektemann som betydde uendelig mye for oss, og hele den prosessen gjorde oss sammensveiset. Vi snakker sammen på en ny måte, det er som om vi setter pris på hverandre på en annen måte – og det er så innmari koselig å ha en sånn fin ting å se fram til!

Gratulerer med dagen din, Mamma – veldig glad i deg 
 

* Bare 2 dager igjen å stemme på – VIXEN Influencer Awards 2017 *

2 kommentarer
    1. Så fin og omtenksom bursdagsgave 🙂 morsomt å lage litt ut det, i stedet for «bare» et enkelt gavekort 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg