Finalist og penger i kassa

Jeg hadde egentlig bare tenkt til å skrive om at jeg har knekt en Flaxlodd-kode i dag, men så skjedde det noe fantastisk 😀

For hjølp! I går ble det klart hvem som er finalister i Vixen Influencer Awards som går av stabelen om en uke – og der stod jaggu navnet mitt! Dere har stemt! Herreminhatt så heldig jeg er som har lesere som har tatt seg tid til å avgi stemmer. You guys ❤️

Jeg er selvfølgelig livredd, men av frykt for at det kan bli litt mye mas om nerver (som det ble i fjor), har jeg bestemt meg for ikke å skrive så mye om det i år. Dere kjenner meg jo nå, dere vet at jeg har panikk for ting som dette (nevnte jeg presseveggen..?) – og da jeg oppdaget navnet mitt på lista, kom nervene jeg hadde i fjor som kastet på meg. Grusomme flashbacks til timene før fjorårets utdeling.

I år går det riktignok litt bedre, for det er klart det hjelper veldig å være nominert til Folkets Favoritt sammen med fire store navn. Sannsynligheten for at jeg stikker av med kveldens gjeveste pris er veldig liten. Og det morsomste å tenke på, er at uansett hvem av de andre som vinner, så kommer jeg til å juble så vanvittig høyt at alle vil tro det er påtatt. Men alle dere kommer til å vite at det er i ren lettelse 😀

Og bare så det er sagt: Jeg beklager at jeg virker utakknemlig. Det er kanskje bare for stort for meg til å forstå. Bare nominasjonen i seg selv betyr alt for meg. Tenk det, “Folkets Favoritt”!

Også må det jo nevnes at det er litt kaos i kulissene for tida, blant annet er det flere av de nominerte som har blitt diskvalifisert. Så det kan godt være litt flaks at jeg står igjen som 1 av 5. Men det får jeg nok aldri svar på 🙂

Men apropos Flax… (Sorry) I dag feiret jeg finaleplassen ved å gjøre noe jeg aldri har gjort før. Jeg dro til en tippekommisjonær for å levere inn en hel gjeng med Flaxlodd! Men denne gangen hadde jeg bestemt meg for å bryte den evige runddansen der man bytter inn gamle lodd i nye lodd, og gikk heller for pengene.

Og det gjorde jeg lurt i, for alle oppsamlede lodd og julekalendere hadde bygd seg opp til hele 1200 kroner! Og alt det går rett i familiekassa. Penger øremerket kino, popcorn og familiekos. Og sammen med pengene fra Peters bannekasse, begynner det å bli en ganske anselig sum 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

/ Litt flaks, mye glede og tusen tusen takk! ❤️

12 kommentarer
    1. Nå har jeg stemt og stemt (hadde varsel på mobilen så jeg ikke skulle glemme det), så selvfølgelig er du blant de nominerte😄 Du fortjener å vinne, så du kan like godt forberede deg, først som sist☺️

    2. GRATULERER, det er sååå fortjent🌸 håper du drar hjem prisen for den fortjener du🌺 og mannen årets gullpenn 👍👍 byttet på å stemme på dere hver 12 time 😊 TVI TVI OG KOS DERE MED OSLO TUR😍

    3. Wow, tusen takk! Det er oftere enn jeg husket å stemme, hehe 🙂 Må innrømme at jeg håper aller, aller mest på gullpennen, det syns jeg han fortjener! <3

    4. Krysser alt jeg har for at du går av med seieren🤞
      Da er ikke min stemmegiving to ganger i døgnet over lengre tid forgjeves😉
      Og du fortjener det så innmari!👏🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg