Litt trøtt og litt kaos

Jeg kjenner jeg ikke er 20 år lenger, gitt – det tar på å være på vift til langt på natt og deretter dele seng med en mann og en dobbeldyne. Jeg er fortsatt trøtt, men i dag har vi i alle fall kommet oss hjem til Larvik etter tre netter hos svigers.

Siden Mamma og Pappa solgte barndomshjemmet mitt for snart 10 år siden, er liksom hjemmet til svigers det nærmeste jeg kommer barndom i veggene. Jeg føler meg veldig hjemme der – og selv om jeg ikke kjente Peter da han var liten, er det veldig koselig å sove på det gamle promperommet hans 😉

Dagen startet forøvrig kjempedårlig da jeg oppdaget at Snapchats siste oppdatering hadde funnet veien til min telefon. Folk sier at endringene kommer til å gå seg til, men jeg er usikker på akkurat det. (Vi fikk ny oppvaskmaskin for snart to måneder siden, og jeg savner fortsatt den gamle, for å si det sånn)

Altså, makan til kaos er det lenge siden jeg har vært borti. Jeg skjønner ingenting, jeg ser bare storyen til 4 – 5 av de jeg følger, og jeg har isteden fått en hel haug med uinteressante amerikanske folk i feeden min… Kan noen forklare meg hvordan jeg får dem bort? Uansett hva jeg gjør, kommer de tilbake neste gang jeg logger på.


 

Ryktene skal ha det til at man må sende en snap til de man ønsker å se mer av, for å få dem over på venstre side i feeden. Jeg sendte en melding til Peter, men han dukker fortsatt ikke opp – så jeg aner ikke om det faktisk funker. Men jeg har fått vanvittig mange snapper i hele dag – TUSEN TAKK! Jeg føler meg beæret over å få være med dere videre i oppdateringskaoset ❤️

Nå skal jeg få på TV’n og frese gjennom litt Farmen Kjendis, for nå ligger jeg veldig langt bakpå. Snart finaleuke og greier! Også er dagen i dag 2 timer og 32 minutter lenger enn den var på vintersolverv. Tenkte bare å nevne det 😉
 

/ God tirsdagskveld 🌟

2 kommentarer
    1. Føler på din frustrasjon. R.I.P gamle snap og velkommen nye snap. Men går seg vel til som alt annet. Tipper det har kommet noe nytt om 3 år så vi har glemt at snap i det heletatt eksisterte 😉

    2. Sånn jeg har forstått det skal de som følger deg tilbake automatisk dukke opp på venstre side. Følger ikke Peter deg? Og det er ikke snart finaleuke på Farmen, det ER finaleuke 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg