Hvem er han?

Det har gått 19 dager siden jeg oppdaget ham, og jeg venter fortsatt i spenning 😉


 

Jeg har en app på telefonen der jeg kan sjekke bloggen min, om det har kommet nye kommentarer, hvilke innlegg som er postet eller ikke postet. Og i den appen kommer det også automatisk opp de siste 20 blogginnleggene som har blitt publisert på blogg.no.

Og for 19 dager siden poppet det opp en helt nyoppstartet blogg, med et litt spesielt navn. Jeg humret da jeg så det, for jeg fikk jo umiddelbart noen assosiasjoner..

Inspirert av “Kona til” eller ei – jeg har så mange spørsmål! Det har gått 19 dager siden bloggen ble opprettet – når kommer det første innlegget? Hva slags blogg kommer dette til å bli?

Er det en mann med store ambisjoner, er det en mann med store eller små ting på hjertet – er det en familiefar, en pensjonist, en godt gift mann eller en dårlig gift mann – hva slags tanker kommer denne personen til å dele med sine lesere?

Og kanskje har han ikke hørt om “Kona til” i det hele tatt. Kanskje kom han på ideen helt selv. Kanskje vil han en vakker dag høre om “Kona til” og tenke – hey, har jeg startet en trend her, er det en kone der ute som har blitt inspirert av meg?

Men kanskje, kanskje kan det være “Kona til” som har gitt en person ideen om å starte en egen blogg. Og den tanken får meg til å smile. Kanskje er “Mannen til” en ny toppblogger, en mann alle har hørt om i 2020, som har viktige ting på hjertet – ting som allerede nå bare venter på å skrives og publiseres.

Tenk om han er littebitt inspirert av meg. Det er en fin liten tanke på en søndag 
 

/ Mannentil – hvem du enn er: Jeg gleder meg til ditt første innlegg! No pressure 😉

8 kommentarer

Siste innlegg