Frisøren måtte bestemme

Denne uka har jeg vært hos frisøren, også var jeg så urutinert at jeg glemte å legge ut etter-bilder på instastory.. De siste dagene har jeg svart på utallige “Få se hvordan du ble på håret!”-meldinger, så her kommer et lite bildedryss siden jeg skjønner at det er ekstremt mange som er spente på min nye svisse 😉

Min faste frisør er i mammapermisjon for tida, og min nye faste frisør har nå tatt over. Det er alltid spennende med ny input, og denne gangen var jeg litt i stussen på hva jeg skulle gjøre.

Jeg tenkte:

1. Gå for den samme sveisen jeg hadde siste året på videregående, da jeg klippet meg helt kort med pannelugg og farget alt rødt:


(Ikke spør: Det er hårstrikk med hår på bak der)
 

Eller 2. Fortsette å farge det mørkt, selv om jeg bestandig sliter med å beholde den mørke fargen på grunn av sola om sommeren.

Eller 3. Begynne prosessen med å bli lysere, sånn jeg alltid ønsker å bli når det nærmer seg vår og sommer.

Dronningen av beslutningsvegring (meg) klarte som vanlig ikke å bestemme seg, så jeg endte opp med å gi frisøren frie tøyler. Og hun gikk for alternativ nr. 3!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og jeg, som hadde sett for meg to-tre runder minst, med den langtekkelige lysningsprosessen – ble virkelig overrasket over hvor lyst og fint det ble på første runde! Jeg må riktignok innrømme at jeg syns jeg kler å ha litt mørkere hår, men samtidig elsker jeg å være lys om våren og om sommeren. 

Så nå er i alle fall håret i rute 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

/ 💇🏼👍🏼

18 kommentarer
    1. Hei! Jeg lurer på om du har et lurt triks på lager for å få maling oppi de små plastglassene dere bruker når dere maler?

    2. Fargen ble superfin, og det på første forsøk da gitt! Imponert!
      Jeg har selv time på fredag for akkurat det samme og har sett for meg minst to omganger for å få den fargen, men kanskje det er håp likevel da 😊

    3. Du er kjempefin! 😊 Jeg er for mørk til å sjonglere mellom farger. Så jeg er misunnelig! Må være kjekt med forandring 😊

    4. Veldig kledelig frisyre og farge 😊👍 Synes den lyse hårfargen gir en fin kontrast til øynene dine som er mørkere.

    5. Ikke skjønner jeg hvordan hun fikk det til, for jeg var jo ganske mørk da jeg kom! Jeg kan jo sende henne en melding og spørre om oppskriften, kanskje du kan gi det videre til frisøren din 🙂 Lykke til på fredag! 🙂

    6. Synes du er veldig fn med det lyse! Neste gang- prøv å be om en varm karamelltone, det hadde du kledd 🙂

    7. Åh, her er det full blåshampo-panikk – jeg vil nemlig ha det så kaldt som mulig, haha! Men godt mulig jeg hadde kledd varmere toner litt bedre, altså 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg