Dette skal opp på veggen

Reklame | Annonselenker Ellos

Etter at vi malte gangen grønn, kom liksom de grå veggene i stua og på kjøkkenet mye bedre fram. Jeg lurte en stund på om det ble for kjedelig med grå vegger – men nå som gangen ble så fin og fargerik, skal det grå få være akkurat som det er.

Men grått trenger jo ikke bety at det må være fargeløst! Så i dag har jeg rett og slett bestilt nye plakater til å ha på veggene. Her i huset er det skikkelig tiltak å få ting opp på veggene, det er bare noe med tanken om skruehull i veggen som må sparkles og males over dersom det blir feil, som gjør at jeg får panikk.

Men vi har en vegg i stua som trenger noe, og jeg har hele tiden sett for meg at det hadde passet perfekt med mange fargeklatter der. Så nå er snart denne miksen på vei til meg!


1. ROSA LØVE HER   /   2. BLOMSTER BLÅ HER   /   3. EPLE-PLUKKERE HER 
4. BANANA HER   /   5. FJÆR I HÅRET HER   /   6. BREGNE i GULL HER
(ANNONSELENKER)
 

For selv om det kom snø i natt her i Vestfold, er det jo forhåpentligvis snart vår i lufta – og det trengs å freshe opp litt i heimen. Postere er et godt tips hvis du er som meg og ikke orker male om den litt for lyse stua di 😉

Alle disse plakatene er fra Ellos – som forøvrig har mer ting til hus og hjem enn jeg var klar over!


1. BLOMSTER HER   /   2. BLÅ MED SKRIFT HER   /   3. GUL BADEDRAKT HER
(ANNONSELENKER)
 

Gøy med noe nytt! 🙂
 

/ Kom, kom våren, vi venter på deg ☀️🌱

5 kommentarer
    1. Mange fine plakater der. Istedenfor å lage hull i veggen kan du bruke command strips for å henge bilder. De finnes i forskjellige størrelser og kan enkelt fjernes om du ønsker det.

    2. Får vi svar på hva som var sannhet og hva som var løgn? Tror ikke jeg får ro i sjela før jeg finner ut av detxD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg