Snart bryllupsdag!

Tenk det, da: Til helgen er det nøyaktig ett år siden jeg ble “kona til” på ordentlig! 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

På søndag feirer altså Peter og jeg vår aller første bryllupsdag. Av en eller annen grunn føltes det ikke så rart å gifte seg, men å feire papirbryllup – det føles etablert, det!

Planen er at Peter og jeg skal på en aldri så liten kjærestetur denne uka, og jeg tenkte jo at dét var en gave i seg selv… Men den lille haken er jo at jeg også har bursdag denne dagen, og jeg ser for meg at Peter fort kan ha trommet sammen en litt ekstra fin bursdagsgave.

Så nå sitter jeg her og lurer på hva i all verden jeg skal finne på i retur, hvor legger man lista på en sånn dag? Ikke for stort – ikke for smått? Jeg innser jo at jeg kommer til å ha dette dilemmaet hver eneste bursdag og bryllupsdag for resten av livet!

Peter elsker å kjøpe gaver, mens jeg klør meg i hodet hver eneste gang. Mannen ønsker seg jo ingen verdens ting! Jeg har da i alle fall vett til å komme med små hint en gang i ny og ne, som seg hør og bør 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Kortet til morgengaven i fjor 😄
 

Med tanke på skilsmissestatistikken, er det jo en gave i seg selv at vi fortsatt er godt gift og at vi går for bomullsbryllup neste år, men det blir vel litt stusselig å ramme inn det 😉
 

/ Tips til en fersking i bryllupsdag-gamet..? 😬

9 kommentarer
    1. Vi hadde papirbryllup i fjor sommer, kjøpte noe i papir selvsagt 🙂
      Det ble billetter til Kurt Nilsens julekonsert!

    2. Ja! Dropp det! 😀 Har vært gift i 6 år og har aldri kjøpt noe til hverandre. Da vi hadde vært kjærester i et år ga vi hverandre roser. Det gjentok seg i 2 år til tror jeg. Etter det har vi ikke markert kjærestedag eller bryllupsdag med mer enn et kyss. Det er helt fint 😊

    3. Til papirbryllup kan du jo gå for hjemmelagde gavekort! Feks: 1 gavekort som kan brukes etter ferien, hvor DU tar ansvaret for Peters koffert. 3 gavekort på at du lager ukesmeny og handleliste, pjuskenkort, massasje kort, ja, og så må ikke alle gavekortene være sånn skikkelige da, noen kort kan jo være slike som ikke tåler bloggens lys 😉 gratulerer til dere <3

    4. Jeg er jo egentlig veldig lite romantisk, men Peter elsker å kjøpe gaver.. Så det spørs om vi kan gå for den varianten 😉 Men når det er sagt: Skjønner at dere dropper det, og utrolig bra at det funker helt fint! <3

    5. Dette er jo kjempeideer! Takk for tips – jeg tror jeg vet hva jeg skal finne på nå, men tør ikke skrive det sånn i tilfelle gubben sjøl stikker innom bloggen for å snoke 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg