Papirgaven

Vår første bryllupsdag unnagjort, tenk at det allerede har gått ett helt år siden den bittelille vielsen og den skreddersydde helgen med forloverne i Oslo! Det føles faktisk ikke ut som det er så lenge siden 🙂

Jeg landet til slutt på at det var koselig å gi min kjære mann en liten oppmerksomhet i anledning dagen. Jeg spurte jo om tips her på bloggen for en stund siden, og veldig mange mente det var betegnende med en papirgave siden den første bryllupsdagen tross alt heter papirbryllup.

Jeg kom derfor på en idé, som jeg selv syns var både søt og kjempelur! Ideen innebar at jeg måtte børste støvet av gamle kunster, og lage noe jeg ikke har gjort siden barneskolen 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

En papirspå! Hvor gøy var det ikke å lage spå da vi vår små? Jeg valgte å fylle den med åtte forskjellige opplevelser, alt fra valgfri opplevelse for to på kulturhuset, til matplanlegging i to uker 😉

Gaven var å åpne to luker – og Peter ble superglad!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Et koselig tips til andre som også skal feire papirbryllup i nærmeste fremtid! Eller, egentlig et tips til alle som skal ordne gave til omtrent hva som helst. Her er det jo bare å slå seg løs i spåens åtte luker – bare fantasien setter grenser!

Det kan jo være forskjellige varianter av alt fra kostbare til gratis ting, og jeg er overbevist om at det kan bli en hit for både liten og stor 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

/ God ny uke, folkens! 🌠

12 kommentarer
    1. Så morsomt påfunn :-)) Husker også at vi lagde slike, men jeg fikk det aldri helt til jeg – så lag gjerne en detaljert bruksanvisning på te-skje nivå :-)) Gratulerer med vel overstått bryllupsdag og bursdag :-))

    2. Gøy det, men skulle ønske dere ikke blogget likt. Kunne like gjerne vært en blogg. Neida.. Men det blir jo litt unødig.

    3. For en fantastisk idè! Både jeg og mannen liker ikke-materialistiske gaver, så denne tror jeg jammen jeg skal kopiere. Allerede til neste uke, kanskje. Neste helg har vi vært kjærester i 15 år ♥ Selve jubileumsdagen vår har nå blitt overtatt av minstefrøken som har bursdag, og i år fyller 3 år da. Men ser for meg å lage en sånn her spå og overraske mannen min på kvelden. Takk for tipset!

    4. Det må du selvfølgelig få lov til å mene 🙂 Vi prøver hver eneste dag å finne forskjellige temaer å skrive om, men en gang i blant er det ting vi ønsker å skrive om begge to – som nå. Jeg syns det går helt fint, men det er selvfølgelig lov å være uenig 🙂

    5. Yey! Da må du kjøre på! Gratulerer med 15 års jubileum som kjærester – og ikke minst tre årsdag til lillesnupp! Det blir en stor dag 🙂

    6. Spå fungerer kjempebra for å aktivisere barn også. Skriv inni diverse oppgaver, leker og tulleting. Det kan gi timer med underholdning. Favoritten til datteren min ble fort det som var under luke nr 3: Du er en liten hund, gå på alle fire og gi labb. Godbit som belønning.

    7. Kjempefin idé, jeg legger meg på minne til både liten og stor 👍 Gøy og både få og gi 😍 Gratulerer med overstått bryllupsdag og bursdag 🎉🍾

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg