Konatil + AdLINK = ❤️

Åh, nå er jeg både stolt og glad!

For i går sparket arbeidsdagen i gang da en journalist ringte og sa hun hadde fått snusen i at Peter og jeg har signert kontrakt med nytt mediebyrå. Og det har vi jaggu gjort!


Faksimile: adlinkmedia.no
 

Flere har spekulert i om Peter og jeg skal stå på egne ben nå som vi ikke lenger tilhører Egmont og Side2, men det skal vi altså ikke. Fra nå av er Peter og jeg en del av AdLINK og Aller Media – og jeg er både veldig glad og utrolig stolt!

AdLINK jobber med forholdsvis få profiler, noe som gjør det ekstra stort å bli en del av gjengen deres. Fra før kan de skilte med flinke influencere i stallen, Trines Matblogg, Kristin Gjelsvik, Desiree Andersen (Fitfocuse), Supporterfrue – for å nevne noen. Og nå også Pappahjerte og Konatil!

Det er jo kanskje ikke så lett å forstå hva det innebærer å inngå samarbeid med et mediebyrå, men kort fortalt vil det si at Peter og jeg nå har fått en gjeng med engasjerte, profesjonelle, dedikerte og helt utrolig trivelige folk i ryggen til enhver tid.

Og i denne rare bransjen, føler jeg at akkurat dét blir viktigere og viktigere for hver dag som går. Bare tanken på å ha noen som står bak og heier, hjelper, backer og støtter – er helt fantastisk!

For deg som leser vil det jo ikke utgjøre store forskjellen, men jeg regner med det vil merkes at jeg har landet nå. Ikke mer rot i kulissene, bare blogging om ting som gjør meg (og forhåpentligvis deg) glad 🙂

Les saken i Kampanje her: Bloggerparet forlater Side2 for AdLINK

Og hos AdLINK her: Vi inngår kommersielt samarbeid med Pappahjerte og Konatil!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg